PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w jezykach obcych › Re: Rekrutacja w jezykach obcych
    From: "Efendi" <f...@r...di>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rekrutacja w jezykach obcych
    Date: Thu, 18 Aug 2005 12:43:21 +0200

    Użytkownik "Andrzej Krasuski" <e...@t...com> napisał :

    > Za co? Za to tylko, że potrafisz rozmawiać po angielsku? Daj spokój...
    > A swoją drogą, o jakiej średniej krajowej myślisz? O średniej
    > krajowej płacy dla programisty? No to Cię rozczaruję - częściej niż
    > średnio wymagana jest znajomość języów obcych.

    Za to, że w pracy są takie międzynarodowe kontakty i klient też jest
    zagraniczny. Czyżby wdrożeniowiec z RPA i support z UK zarabiali tyle co
    polscy programiści? Wątpię.
    Jak już wspomniałem nie jestem programistą, więc nie znam średniej krajowej
    dla programisty. Miałem na myśli zwykłą średnią krajową. To może chociaż
    dwie średnie krajowe?
    Prawdopodobnie ta superatrakcyjna praca dla programistów to dla młodziaków,
    którzy chętnie zrobią z siebie białych murzynów i to w swoim kraju.
    Rozumiem, takie realia. Albo to albo nic.