PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzykładowe zarobki górników › Re: Przykładowe zarobki górników
  • Data: 2003-08-06 14:12:02
    Temat: Re: Przykładowe zarobki górników
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Zlituj się, przecież górnik nie jest płatnikiem/nie-płatnikiem ZUSu, tylko
    > kopalnia. Poza tym nie rozumiem - to twoim zdaniem ma nie mieć emerytury czy
    > jak ?

    jesli nie wplacal nic do ZUSu (on czy jego kopalnia to bez znaczenia -
    w koncu to JEGO skladki) to nie powinien dostac emerytury z ZUSu,
    a jakas zapomoge (jalmuzne) od panstwa.
    W kazdym razie tak sie dzieje z milionami *przedsiebiorcow* (dawniej:
    badylarzy), ktoryz mimo, ze costam wplacaja, to maja z tego na starosc mniej...

    zlituj sie nad tymi wszystkimi, ktorzy placa!!!

    gwoli scislosci nie chodzi mi o odbieranie czegokolwiek gornikom,
    ktorzy pracowali w czasach jak nikt nie placil na sowje indywidulane konta.
    Ale ile juz lat temu zaczely sie reformy ZUSu? I ile lat mozna _realnie_
    pracowac na dole?

    pozdrawiam

    romekk