PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Przedstawiciel handlowy

  • 1. Data: 2002-03-09 12:33:57
    Temat: Re: Przedstawiciel handlowy
    Od: "Exit" <j...@f...pl>

    Użytkownik "Fedik" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    news:a6a66b$pg2$1@news.tpi.pl...
> [...]
    | dowiedzialem sie, iz pomysnie przeszedlem kwalifikacje i mam jak
    najszybciej
    | przyjechac wypelnic ankiete i wplacic zaliczke.
    | Czy takie postepowanie jest normalne przy rekrutacji na takie stanowiska?
    | sytuacji, gdy moje wynagrodzenie zalezy tylko od wynikow sprzedazy firma
    | chyba duzo nie ryzykuje podpisujac umowe - zlecenie. Nie rozumiem tez za
    | bardzo sensu tej kaucji, jezeli jest ona (przynajmniej teoretycznie)
    | zwracana, jezeli nie zostane zatrudniony. Jezeli taka procedura jest
    | normalna, to na co powinienem zwrocic uwage przy podpisywaniu umowy?

    na 99% Spider....
    Exit

  • 2. Data: 2002-03-09 18:21:59
    Od: Tomek Ret-Sat <t...@c...retsat1.com.pl>

    Exit wrote:

    > na 99% Spider....

    No to podobnie obstawiamy :)
    Pozdrowienia
    Tomek G.

  • 3. Data: 2002-03-11 00:27:28
    Od: "Fedik" <f...@p...com>

    "Tomek Ret-Sat" <t...@c...retsat1.com.pl> wrote in message
    > No to podobnie obstawiamy :)
    > Pozdrowienia
    > Tomek G.

    A ja obstawiam kogos innego ;)- dzisiaj tam pojde z ciekawosci i zobacze, co
    mi zaproponuja.
    A firma jest w pierwszej piatce ;)

    Fedik

  • 4. Data: 2002-03-11 08:27:44
    Od: misman <m...@r...pl.niespam>

    Witam!

    Wszystkie maile do p/o moderatora ;) wracaj

  • 5. Data: 2002-03-13 08:57:50
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

> [...]
    > na utrzymanie miliona ludzi przez 100 lat...
    >
    > A po co programiście wiedza z geografii?
    >
    > A do liceum profilowanego powinienem się dostać (teraz biorą pod uwagę
    > matmę, polski i dwa programy związane z profilem)...
    > Poziom w liceum na profilu fizyczno-informatycznym jest taki, że w ostatniej
    > klasie uczą się tworzyć prezentacje w PowerPoincie (do tego nie trzeba
    > wiedzy tylko ciut inteligencji, sam się tego nauczyłem jak miałem 11
    > lat...)...
    > A na studia też się dostane, może nie renomowane... ale i tak będę wiedział

    Przejzalem caly watek, odpowiadam akurat w tym miejscu, ale dotyczy calosci.
    Nie wiem do czego sprowadza sie twoja wiedza ogolna..stopnie nie sa w pelni
    reprezentatywne. Musisz pamietac jednak, ze kazdy wiek ma swoje prawa. Teraz
    jestes w wieku, w ktorym intensywnie zbierasz jak najwiecej wlasnie wiedzy
    ogolnej...to jest tak jakby encyklopedia, ktora kodujesz sobie w pamieci, aby
    potem w przyszlosci w miare potrzeb poszerzac i poglebiac to, co bedzie w danej
    chwili ci potrzebne.Pewne rzeczy wbijasz sobie w pamiec na zasadzie aksjomatow,
    ktore pozniej nie podlegaja negacji, tylko tylko ewentualnemu poszerzeniu o
    dodatkowe dane.np e=mc2
    Na tej wiedzy w przyszlosci bedziesz bazowac.np jesli nie poznasz podstaw
    chemii, to potem mozesz poszerzac sobie informacje techniczne na temat
    oczyszczalnii, a i tak nie bedziesz rozumial slownictwa i procesow
    zachodzacych ...musialbys sie cofac i cofac....
    Mimo niskiego poziomu szkolnictwa, jednak zawiera ono pewien komplet
    informacji, ktore powinno sie znac i na bazie ktorych ksztaltuje sie znajomosc
    swiata i zycia. Narzekasz np na geografie itp.Pamietaj, ze duza czesc wiedzy
    podlega procesowi zapominania.Po 10 latach bedziesz pamietal moze 10% tego co
    nauczyles sie z danej dziedziny..a 10% ze 100 to mniej niz 10 % z 1000.
    Faktycznie, musi nadejsc moment kiedy odpuszczasz sobie rozwoj ogolny i
    specjalizujesz sie w wybranych dziedzinach..ale nie rob sobie z zalozenia tego
    momentu za wczesnie, bo bedziesz kompletnie oderwany od realnosci.
    Pamietaj tez o relacjach miedzyludzkich..o czym chcesz rozmawiac w przslosci z
    dziewczyna, dziecmi?...o algorytmach?..To faktycznie zrob kase i zyj z kims kto
    bedzie cie chcial wylacznie dla pieniedzy i seksu.
    Bedziesz chcial np przeczytac ze zrozumieniem tekst ekonomiczny,
    socjologiczny..i co...co drugie slowo slownik wyrazow obcych do reki?
    Nie piszesz rowniez nic o jezykach obcych...rozumiem, ze przynajmniej
    angielskiego sie uczysz?
    Wg mnie, musisz troche zweryfikowac podejscie, bo to troche przypomina mi
    goscia, ktory pakuje na silownii i mowi ze nic mu z nauki nie potrzeba, bo i
    tak bedzie robil przy lopacie albo pojdzie na np ochroniarza (prosze aby
    ochroniarze nie poczuli sie obrazeni)

    Pozdrawiam
    Krzysztof