PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiązanie umowy o pracę

  • 1. Data: 2002-03-09 11:35:06
    Temat: rozwiązanie umowy o pracę
    Od: "kojot" <l...@p...onet.pl>

    w jaki sposób mogę skrócić 3-miesięczny okres wypowiedzenia jeżeli
    pracodawca nie chce mnie puścić za porozumieniem stron?

  • 2. Data: 2002-03-09 11:47:01
    Temat: Re: rozwiązanie umowy o pracę
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    nic się nie da zrobić ale,
    1/ należałoby wykorzystać urlop zaległy (jeśli jest) i bieżący w okresie
    wypowiedzenia (ale pracodawca też się może na to nie zgodzić i nic mu się
    nie zrobi) ,
    2/ można zachorować,
    3/ można rozwiązać umowę z winy pracodawcy (jeśli np. opóźnia wypłatę
    wynagrodzenia za prace)
    svobo

  • 3. Data: 2002-03-10 21:57:10
    Od: "Rupert" <q...@p...onet.pl>

    > w jaki sposób mogę skrócić 3-miesięczny okres wypowiedzenia jeżeli
    > pracodawca nie chce mnie puścić za porozumieniem stron?

    Ehh ja mialem juz 2 takie sytuacje...
    1. Czy podpisujesz cokolwiek przy odbieraniu wyplat jesli do reki a nie na
    konto? Ja dostawalem do reki kaske i zadnych papiorkow nie podpisywalem,
    wiec kiedy sytuacja w firmie sie kiepska zrobila (sprzedaz samochodu
    sluzbowego i przesiadka na tramwaje) to zapowiedzialem ze jak nie za
    porozumieniem stron to do sadu o nie wyplacenie przez rok pensji :D
    2. Zaprzyjazniony lekarz i choroba na dluzszy czas (mozesz juz na pol etatu
    lub zlecenie robic)

  • 4. Data: 2002-03-15 10:32:01
    Od: "A.P." <a...@r...pl>

    Użytkownik "Rupert" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > porozumieniem stron to do sadu o nie wyplacenie przez rok pensji :D
    > 2. Zaprzyjazniony lekarz i choroba na dluzszy czas (mozesz juz na pol

    ad.1. zwykła próba wyłudzenia karana więzieniem jeśli sie udowodni
    ad 2. zwykłe oszustwo również karane w wypadku udowodnienia
    a tak wogóle to dobrze iż na grupie pojawiają się głównie ogłoszenie od
    sfrustrowanych pracowników bo widać czego się wystrzegać przy zatrudnianiu
    pracowników, dziękuję za cenne uwagi
    Andrzej

    a do pracy po prostu można nie przyjść lub ją olewać to Cię sami zwolnią.