PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla programisty w Niemczech

  • 1. Data: 2002-03-09 13:22:28
    Temat: Praca dla programisty w Niemczech
    Od: "Alicja Dys" <a...@m...com.pl>

    Czy ktoś może mi poradzić gdzie szukać informacji na temat pracy dla
    (początkującego, niestety) programisty w Niemczech? Interesują mnie grupy
    dyskusyjne, strony, itp.
    Z góry dziękuję! :-)
    Alicja

  • 2. Data: 2002-03-14 12:48:27
    Temat: Re: Praca dla programisty w Niemczech
    Od: <p...@h...com>

    > Czy ktoś może mi poradzić gdzie szukać informacji na temat pracy dla
    > (początkującego, niestety) programisty w Niemczech? Interesują mnie grupy
> [...]

    Z praca w niemczech obecnie jest bardzo trudno, sam szukalem tam pracy pod
    koniec swojego pobytu na pisaniu pracy magisterskiej. Ogolnie niemcow niestac
    teraz na green card minimum i wola zatrudniac tanszych, mniej wyksztalconych(=
    bardzo pobierznie przeszkolonych) niemcow. Ale jakby Ci sie udalo cos znalesc
    to daj znac, bo ja tez dalej szukam.

    pret

  • 3. Data: 2002-03-15 15:38:02
    Od: "Christoph Lipinski" <k...@a...com.pl>

    To nie w tym rzecz ze ich nie stac. Minimum o ktorym piszesz (50.000? / rok)
    obowiazuje jedynie wtedy jezeli kandytat nie posiada wyzszego wyksztalcenia
    kierunkowego. Jesli natomiast posiada, to kontrakt moze byc zawarty na
    nizsza kwote.
    Tyle ze za mniej niz 40.000? nie da sie tu wyzyc.
    pozdro
    Chris

  • 4. Data: 2002-03-15 18:38:00
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Troche bajerujesz,
    srednia zarobkow w niemczech to 20000 EURO brutto rocznie.
    Oczywiscie dotyczy wszystkich zawodow i nie tylko IT :-)))

    Zdrowko
    Thomas
    Hamburg

    a6t4fl$bo5$01$...@n...t-online.com...

  • 5. Data: 2002-03-15 20:59:36
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś może mi poradzić gdzie szukać informacji na temat pracy dla
    > (początkującego, niestety) programisty w Niemczech? Interesują mnie grupy
> [...]

    sd&m
    Software Design & managment

    oferuja roczna praktyke dla absolwentow studiow "
    - informatycznych
    - inzynierskich
    - z dziedziny nauk scislych

    warunek znajomosc niemieckiego w stopniu umozliwiajacym komunikacje oraz
    czytanie dokumentacji technicznej w jezyku niemieckim ( !!! angielski ich nie
    interesuje !!!)

    oferuja " roczna praktyka, oplacenie mieszkania we Frankfurcie nad Menem,
    kieszonkowe 1000 euro, pomoc w uzyskaniu pozwolenia na prace

    sa czlonkiem Cap Gemini Ernst & Young

    list motywacyjny, CV w jezyku niemieckim, ksero dyplomu i swiadectwo maturalne
    na adres

    ad$m
    Software Design & managment
    Herrnstra(tu podwojne s)e 57
    d-63065 Offenbach am Main

    informacje mozna uzyskac

    "Hotline" dla zainteresowanych
    Renate Zingler +49 69 82901-196
    e-mail r...@s...de

    zatrudnia 4 osoby w tym roku

    mozna dzwonic na informacje i porozmawiac po angielsku ale aplikacje nalezy
    zlozyc po niemiecku z tego co sie zorientowalem mozna probowac ze srednia
    znajomoscia niemieckiego. Warunek odnosnie jezyka stawiaja poniewaz cala
    dokumentacja techniczna jest po niemiecku wiec zeby pracowac trzeba znac ten
    jezyk aczkolwiek komunikacja w firmie odbywa sie takze po angielsku. sa takze
    osoby mowiace po Polsku (rowniez Niemcy znaczy chyba z Polskimi korzeniami)

    nie maja zadnego oddzialu w Polsce
    wybranych kandydatow zaprosza do siebie na rozmowy ( na swoj koszt) lub
    zorganizuja rekrutacje w Polsce

    powodzenia

  • 6. Data: 2002-03-15 21:00:36
    Od: <m...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2002-03-18 00:11:57
    Od: <p...@h...com>

> [...]
    > nizsza kwote.
    > Tyle ze za mniej niz 40.000? nie da sie tu wyzyc.

    39.500 EUR to ustawowe minimum dla ludzi z wyksztalceniem. Jak zaproponowalem
    je jednemu niemcowi z erlangen to miodpisalze woli zatrudnic niemca za 2300
    EURBrutto miesiecznie(<GCminimum). Oni teraz ksztalca w bardzowaskich
    specjalnosciach na kursach i niepotrzebuja juz importowac informoli!!

    pret

  • 8. Data: 2002-03-18 16:19:57
    Od: <p...@h...com>

    Czy ktos sie tamjuz zglaszal??? Jakie efekty?

  • 9. Data: 2002-03-18 16:24:41
    Od: <p...@h...com>

    Kiedy to sie wogole zaczyna, bo Pani w Hotline nie potrafi powiedziec?

  • 10. Data: 2002-03-18 17:30:06
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > EURBrutto miesiecznie(<GCminimum). Oni teraz ksztalca w bardzowaskich
    > specjalnosciach na kursach i niepotrzebuja juz importowac informoli!!

    Jasne do informatyki o jakiej ty myslisz i znasz.

    Natomiast do prowadzenia zaawansowanych projektow, tudziez projektowania i
    zarzadzania sieciami itd. zaden kurs nie przygotuje i nasi koledzy dobrze o
    tym wiedza.

    Pozdr.
    Beny