PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa...

  • 1. Data: 2002-03-08 14:28:26
    Temat: umowa...
    Od: <y...@w...pl>

    mam pytanie...

    w jakis sposob zrywa/rozwiazuje/uniewaznia sie umowe o wspolpracy....?
    mam podpisana umowe na wykonywanie pewnych czynnosci (aktualizacja
    i opieka)
    ale teraz dopiero przekonalem sie ze jestem robiony w bambuko i koniec
    koncow mi sie po prostu taka wspolpraca nie oplaca....

    w umowie mam 'umowa ma char. bezterminowy oraz ze wszelkie zmiany
    wymagaja formy pisemnej pod rygorem niewaznosci'.

    co sie z tym fantem robi, bo sie nie oreintuje? :)

  • 2. Data: 2002-03-12 12:00:10
    Temat: Re: umowa...
    Od: b...@T...PL (Bartek)

    Oj
    sytuacja wydaje się opłakana. Garowałem dwa lata w Łodzi, ale pojechałem tam
    za pracą w ramach "Panoramy Firm". Bida, szaro i smutno.
    Dla odreagowania Pietryna.
    Obawiam się, że roznoszenie cv z buta grozi wydatkiem na nowe buty i tyle.
    Żebym nie przesadził jest nadzieja, ale zadanie nie małej trudności.

    Viva Mordor.

    Użytkownik Sylwester Kacprzyk <l...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...