PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista PHP

  • 1. Data: 2008-03-27 17:56:11
    Temat: Programista PHP
    Od: "p" <n...@a...pl>

    Witam,
    Czy to w ogóle jeszcze przyszłościowe? Kokosów chyba na tym nie można
    zarobić...
    Pzdr,

  • 2. Data: 2008-03-27 18:30:33
    Temat: Re: Programista PHP
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 27.03.2008 p <n...@a...pl> napisał/a:

    [...]

    > Czy to w ogóle jeszcze przyszłościowe?

    Tu mu źle nie idzie:
    http://www.tiobe.com/index.php/content/paperinfo/tpc
    i/index.html

    > Kokosów chyba na tym nie można zarobić...

    Zależy chyba od lokalizacji i od tego czy jesteś dobry.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-03-27 18:46:45
    Od: "unknown" <e...@u...com>

    p wrote:
    > Witam,
    > Czy to w ogóle jeszcze przyszłościowe? Kokosów chyba na tym nie można
    > zarobić...
    > Pzdr,

    Jak jestes dobry, to czego nie? Jak w kazdej dziedzinie..

  • 4. Data: 2008-03-27 19:19:06
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia 27 Mar 2008 19:30:33 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Dnia 27.03.2008 p <n...@a...pl> napisał/a:
    >
    > [...]
    >
    > Tu mu źle nie idzie:
    > http://www.tiobe.com/index.php/content/paperinfo/tpc
    i/index.html

    o kurcze, a kilka lat temu wrozylem ze JAVA nie ma przyszlosci, a tu nawet
    VB rosnie.... kurna najbardziej nieludzkie jezyki jednak sie trzymaja...

  • 5. Data: 2008-03-28 20:08:18
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    I Java i C++ i nawet C ;-))))

  • 6. Data: 2008-03-28 21:19:18
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Fri, 28 Mar 2008 21:08:18 +0100, Marcin napisał(a):

    > C++ i nawet C

    to raczej jest oczywiste bo istnieja do tych jezykow dopracowane
    kompilatory, tak wiec doputy architektura x86 bedzie sie trzymac to te
    jezyki beda zawsze wysoko.
    Dla mnie dziwne jest tak wysoki wzrost popularnosci jezykow kompilowanych
    do jezyka VM takich jak Java czy C#, co przy javie jescze jest logiczne bo
    jest w pelni przenoszalna, ale C#?dosyc ze ma wszystkie wady javy to nie ma
    jej zalety. Jedyna zaleta to skladnia C ale przeciez mamy C++.
    Wzrost popularnosci VB, ktory przez pewien czas bronil sie tylko jako
    uniwesalne narzedzie do tworzenia wirusow to juz nadaje sie do archiwum X.

  • 7. Data: 2008-03-29 09:06:44
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Mysle, ze C# i pozostale Microsoftowe wynalazki beda popularne ze wzgledu na
    popularnosc samego Windows. Dodatkowo, mamy coraz wiecej bibliotek w .NET co
    powoduje, ze programowanie jest tansze.

  • 8. Data: 2008-03-31 17:58:03
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    the_foe pisze:

    >dosyc ze (c#) ma wszystkie wady javy to nie ma
    > jej zalety. Jedyna zaleta to skladnia C ale przeciez mamy C++.

    Możesz to rozwinąć? W jakim stopniu znasz C#, C i C++ i Jave że wysuwasz
    taka daleko idące osądy.

  • 9. Data: 2008-03-31 20:42:44
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Mon, 31 Mar 2008 19:58:03 +0200, Tomek napisał(a):

    > Możesz to rozwinąć? W jakim stopniu znasz C#, C i C++ i Jave że wysuwasz
    > taka daleko idące osądy.

    rozwinalem to na poczatku akapitu ktory tak nieroztropnie wycialas.

  • 10. Data: 2008-03-31 22:57:43
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    On 28 Mar, 23:19, the_foe <t...@W...pl> wrote:

> [...]
    > do jezyka VM takich jak Java czy C#, co przy javie jescze jest logiczne bo

    brak wiedzy, nie wiesz, to nie piszesz, a poza tym wykazujesz sie
    brakiem nawet jakiegokolwiek ZNIKOMEGO doswiadczenia. wyciagac takie
    puste wnioski. panie kolego pasowaloby w pierwszej kolejnosci napisac
    cos w c, potem napisac w c++ z uzyciem OO, a nastepnie prownac jak to
    sie pisze w javie oraz w c#. a c i c++ beda sie 3mac poki co, bo
    daaawno temu ludzie przewaznie w tych jezykach pisali, no i powstalymi
    projektami musi ktos zajomowac/konserwowac.

    > dosyc ze ma wszystkie wady javy to nie ma
    > jej zalety. Jedyna zaleta to skladnia C ale przeciez mamy C++.

    to nawet nie zasluguje na smiech

    > Wzrost popularnosci VB, ktory przez pewien czas bronil sie tylko jako
    > uniwesalne narzedzie do tworzenia wirusow to juz nadaje sie do archiwum X.

    no comment.

    stary takie bzdury piszesz, ze az nie wytrzymalem, a z ta skladnia ze
    to zaleta,
    to przegioles, jestes totalnie zielony z "programowania" i
    jakiegokolwiek obycia w tym swiecie.
    powiedz programistom np. ruby, pythona, object pascal, (visual) basic,
    ze ich jezyk jest zly, bo
    jego skladnia nie jest zblizona do c. idac dalej Twoim rozumowaniem,
    to w sumie
    c#, java sa do dupy, bo ich skladania jest zblozona do c, a nie np. do
    pascala. dla kogos skladnia
    c jest wada dla innego zaleta, a c na pewno nie jest WZORCEM.

    3majcie mnie

    pozdr.
    L.