PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podwyzka? administrator sieci

  • 1. Data: 2008-03-25 09:44:31
    Temat: Podwyzka? administrator sieci
    Od: sew_g <s...@t...pl>

    Czesc

    Od roku zajmuje sie siecia komputerowa ok 150 komputerow , ponad 50
    serwerami (linux, windows) hostingowymi i produkcyjnymi (tomcat, jboss)
    oraz bazami danych mysql, mssql i oracle, klastry wysokiej dostepnosci,
    itp. w warszawskiej firmie chcialbym isc po podwyzke a nibardzo sie
    orinetuje ile zarabia administrator o podobnych kwalifkacjach. Prosilbym
    o jakas podpowiedz. Obecnie zarabiam 3000 netto co wydaje mi sie bardzo
    malo ;-D

    Dzieki

  • 2. Data: 2008-03-25 14:04:17
    Temat: Re: Podwyzka? administrator sieci
    Od: Konto <k...@o...pl>

> [...]
    > orinetuje ile zarabia administrator o podobnych kwalifkacjach. Prosilbym
    > o jakas podpowiedz. Obecnie zarabiam 3000 netto co wydaje mi sie bardzo

    Specjalizacji to nie masz żadnej wiec i specjalistą nie jesteś , a
    większość zestawień list płac mówi o konkretnej specjalizacji.
    Za samego oracla mozesz 15 000 pln/m-c wziąść , za mssql 8 000 PLN
    itd itp .
    Nie napisaleś czy pracujesz w korpo , budżet , outso ... miasto ,
    doswiadczenie , więc trudno wróżyć z "fusów" ,
    odp 1/4 auta jest moze i nie na miejscu ,ale bardzo rozsądna biorąc
    pod uwagę szczegołówość pytania

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-03-25 14:21:33
    Od: sew_g <s...@t...pl>

    Konto pisze:

> [...]
    > doswiadczenie , więc trudno wróżyć z "fusów" ,
    > odp 1/4 auta jest moze i nie na miejscu ,ale bardzo rozsądna biorąc

    Napisalem ze to jest warszawa, firma ma ok 2 mln kapitalu wlasnego,
    doswiadczenia w IT mam ok 4 lat w tym 2 lata przy sieciach komputerowych

  • 4. Data: 2008-03-25 14:52:11
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    > Napisalem ze to jest warszawa, firma ma ok 2 mln kapitalu wlasnego,
    > doswiadczenia w IT mam ok 4 lat w tym 2 lata przy sieciach komputerowy

    Powiniennes zarabiac 2756,45 zl netto. Nadwyzke przelewaj co miesiac na
    konto numer 50134765632241167834523462

    dzieki i pozdrawiam :)

  • 5. Data: 2008-03-25 14:54:05
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 25 Mar 2008 10:44:31 +0100, sew_g napisał(a):

> [...]
    > orinetuje ile zarabia administrator o podobnych kwalifkacjach. Prosilbym
    > o jakas podpowiedz. Obecnie zarabiam 3000 netto co wydaje mi sie bardzo

    Idź do szefa, przedstaw mu sprawę, pochwal się osiągnięciami. Alternatywnie
    zacznij się rozglądać w sieci za ogłoszeniami o pracę w branży. Jak jesteś
    dobry, to albo szef da Ci podwyżkę, albo znajdziesz lepiej płatną pracę :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2008-03-26 10:50:29
    Od: "Jackare" <j...@p...pl>

    Jeżeli szef stwierdzi że Cię nie zna i większość pracowników powie to samo,
    oznacza to że jesteś bardzo dobrym adminem i możesz ubiegać się o podwyżkę.
    Kiedyś gdy zarządzałem dość sporą firmą, admin chciał podwyżkę m.in. za to
    że usunął to i tamto, naprawił tu, tam i gdzieś jeszcze, w krótkim czasie
    zareagował na...bla bla bla
    Ja byłem zdania że najchętniej to nie chciałbym słyszeć że te wszystkie
    rzeczy w ogóle się zdarzyły i największą satysfakcję miałbym mając wrażenie
    że admin nie przychodzi do pracy bo go nie widać :)
    Oczywiście dostał tą podwyżkę, przeanalizowaliśmy kilka spraw i admin dostał
    też budżet który miał wydać na profilaktykę a nie leczenie. I żyli długo i
    szczęśliwie....
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2008-03-27 12:40:17
    Od: "Arek" <a...@g...pl>

> [...]
    > orinetuje ile zarabia administrator o podobnych kwalifkacjach. Prosilbym
    > o jakas podpowiedz. Obecnie zarabiam 3000 netto co wydaje mi sie bardzo

    Jezeli solidnie wykonujesz swoją pracę mozesz spokojnie prosic o podwyzkę.
    Kwestia pozostaje ILE !

    Powodzenia

  • 8. Data: 2008-03-27 18:47:44
    Od: "unknown" <e...@u...com>

    sew_g wrote:
> [...]
    > nibardzo sie orinetuje ile zarabia administrator o podobnych
    > kwalifkacjach. Prosilbym o jakas podpowiedz. Obecnie zarabiam 3000

    Chcesz wiedziec ile jestes wart umiesc cv w takich portalach jak prac..pl.
    Ktos sie na pewno do Ciebie zglosi mozesz zapytac ile oferuja, a pracy przez
    to nie stracisz. ;-) Pozdrawiam!