PracaGrupypl.praca.dyskusje › zatrudnienie bogatego :)

  • 1. Data: 2008-03-25 20:02:57
    Temat: zatrudnienie bogatego :)
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    Czy zatrudnilibyscie czlowieka, powiedzmy na sredni szczebel biurowy czy nawet
    na stanowisko niskiego programisty czy admina spelniającego wszystkie wymagania
    wiedzac ze ma na koncie powiedzmy milion legalnych euro?
    Oczywiscie pytanie o ta sprawe na rozmowie kw. odpada.
    Prosze o powazne wypowiedzi.

  • 2. Data: 2008-03-25 20:10:03
    Temat: Re: zatrudnienie bogatego :)
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:549c.000000d8.47e95a70@newsgate.onet.pl, *pampalini* wrote:
> [...]
    > legalnych euro?
    > Oczywiscie pytanie o ta sprawe na rozmowie kw. odpada.

    Boisz sie ze "mu lotto" praca u Ciebie?
    Nie widze przeciwskazan. Skoro *chce* pracowac to co ma do tego stan jego
    konta?
    Jak przestanie mu sie chciec pracowac to nalezy sie pozegnac i tyle.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-03-25 21:13:25
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fsbptt$6nv$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "pampalini" <t...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Takiego pracownika nie za bardzo da się gnębić, więc dla pracodawców w
    > rodzaju
    > AnyUsera jest on niepełnowartościowy :)
    >
    > e.

    Jeżeli z góry zakładasz że pracownik jest po to żeby go gnębić to bardzo ci
    współczuję , sam jestem pracodawcą i do głowy mi nie przyszło że pracownika
    się przyjmuje po to żeby go gnęnić

  • 4. Data: 2008-03-25 21:25:06
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

  • 5. Data: 2008-03-25 21:26:04
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 25 Mar 2008 22:13:25 +0100, Bynio napisał(a):

    > Jeżeli z góry zakładasz że pracownik jest po to żeby go gnębić to bardzo ci
    > współczuję , sam jestem pracodawcą i do głowy mi nie przyszło że pracownika
    > się przyjmuje po to żeby go gnęnić

    Nowy? Nie znasz jeszcze AnyUser'a? :)
    --
    marcin

  • 6. Data: 2008-03-25 21:31:36
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 25-03-2008 22:26, zly pisze:

    > Nowy? Nie znasz jeszcze AnyUser'a? :)

    Faktem jest że się ostatnio cosik zdezaktywował.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 7. Data: 2008-03-25 22:03:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:549c.000000d8.47e95a70@newsgate.onet.pl pampalini
    <t...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > nawet na stanowisko niskiego programisty czy admina spelniającego
    > wszystkie wymagania wiedzac ze ma na koncie powiedzmy milion legalnych
    A skąd byś chciał znać stan konta pracownika, robaczku?

    > Oczywiscie pytanie o ta sprawe na rozmowie kw. odpada.
    Poważnie?

    > Prosze o powazne wypowiedzi.
    Zadając głupkowate pytanie prosisz o poważne wypowiedzi??

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-03-25 22:04:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fsbr0p$jfs$1@inews.gazeta.pl Mich@l
    <k...@t...cy> pisze:

    > Faktem jest że się ostatnio cosik zdezaktywował.
    Widocznie znów się poświęca dla pracodawcy. ;)

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2008-03-25 22:34:15
    Od: "unknown" <e...@u...com>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:549c.000000d8.47e95a70@newsgate.onet.pl pampalini

    > A skąd byś chciał znać stan konta pracownika, robaczku?

    > Poważnie?

    > Zadając głupkowate pytanie prosisz o poważne wypowiedzi??

    Typowy Polaczek...

  • 10. Data: 2008-03-25 22:39:42
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Takiego pracownika nie za bardzo da się gnębić, więc dla pracodawców w rodzaju
    > AnyUsera jest on niepełnowartościowy :)

    Nie tyle gnębić, ile po prostu dużo od niego wymagać. Ale pomijając ten
    szczegół terminologiczny, rzeczywiście taki pracownik jest w pewnym
    sensie niepełnowartościowy.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com