PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracuje u mnie, a jednak nie u mnie

  • 41. Data: 2006-10-04 10:57:12
    Temat: Re: Pracuje u mnie, a jednak nie u mnie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Yapka napisał(a):

    > dokladnie - wez Ty sie chlopie zastanow a nie szukaj miodu :) Napewno jestes
    > wrednym szefem-krwiopicja ktroy teraz sie dziwi ze mu pracownicy uciekaja.
    > Jkaby bylo Ok toby nie uciekali i nie kombainowali

    Znaczy ja??? Czy też to nieporozumienie wynika z tego, że nie umiesz
    jeszcze dobrze cytować?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 42. Data: 2006-10-04 12:00:01
    Od: "Durante" <d...@o...pl>

    Yapka napisał(a):

    > W 99 % przypadkow to pracodawca wyzyskuje pracownika wiec na 99 % sie nie
    > pomylilem
    > A nawet jakby bylo odwrotnie to co temu wrednemu kapitaliscie sie stanie jak
    > go jeden maly szaraczek troszeczke oszka ?
    > dac mu premie , podziekwac i pozegnac sie jak czlowiek

    Naprawde, w dupie bylas/es, gowno wiesz, ze sie tak wyraze. Tak wiec
    daruj ten swoj trolli spam. Padlo pytanie, nie znasz odpowiedzi, nie
    udzielaj sie. To nie grupa filozoficzna.

  • 43. Data: 2006-10-04 12:13:33
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "Durante" <d...@o...pl> napisał

    Naprawde, w dupie bylas/es, gowno wiesz, ze sie tak wyraze. Tak wiec
    daruj ten swoj trolli spam. Padlo pytanie, nie znasz odpowiedzi, nie
    udzielaj sie. To nie grupa filozoficzna.
    ***

    Odpuść. Przecież na pierwszy rzut oka widać, że to jakiś kretyn.

    N.

  • 44. Data: 2006-10-04 12:19:37
    Od: "Yapka" <n...@b...pl>

    nie Ty, watkodawca :)

  • 45. Data: 2006-10-04 12:19:49
    Od: "Yapka" <n...@b...pl>

    nie jestem kretynem :)

    pozdrawiam

  • 46. Data: 2006-10-04 12:22:28
    Od: "Yapka" <n...@b...pl>

    Naprawde, w dupie bylas/es, gowno wiesz, ze sie tak wyraze. Tak wiec
    daruj ten swoj trolli spam. Padlo pytanie, nie znasz odpowiedzi, nie
    udzielaj sie. To nie grupa filozoficzna.

    Za to Ty wszystko wiesz :) I tylko patrzysz jak udupczyc biednego
    pracowniika wredny krwiopijco !!!
    Ja nie bede w tym pomagal daltego watkodawca nei odstnie ode mnie takiej
    porady ( co nie oznacza ze sie nie znam ) - ja mu radze zeby sobie odpuscil

    cos nie pasi ?

  • 47. Data: 2006-10-04 16:43:39
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Yapka" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
    > nie jestem kretynem :)

    Ale prezentujesz post-pegeerowska mentalnosc.

    Czyli na jedno wychodzi.

    sz.

  • 48. Data: 2006-10-04 16:46:33
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Durante" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Ok. Teraz inaczej. Kontrola w domu powiedzmy nie wchodzi w gre. Ale tak
    > jak pisalem, pracownik ten prawdopodobnie juz pracuje gdzie inedziej,
    > bedac "ciezko chorym". To moge sprawdzic ... i co wtedy?

    A to by kod kodeks karny nie podpadlo?

    sz.

  • 49. Data: 2006-10-04 18:52:39
    Od: "Yapka" <n...@b...pl>

    > Ale prezentujesz post-pegeerowska mentalnosc.
    >
    > Czyli na jedno wychodzi.

    Nie sadze. Mam inne zdanie - nie jestes wszechwiedzaca wyrocznia zeb osadzac
    kto ma racje

  • 50. Data: 2006-10-04 19:16:29
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Yapka napisał(a):

    > Nie sadze. Mam inne zdanie - nie jestes wszechwiedzaca wyrocznia zeb osadzac
    > kto ma racje

    Za to Ty jesteś, by kogoś osądzać i nazywać krwiopijcą, tak?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl