PracaGrupypl.praca.dyskusje › konferencja 5.10.2006 - Kobieta na rynku pracy

  • 1. Data: 2006-10-03 15:07:53
    Temat: konferencja 5.10.2006 - Kobieta na rynku pracy
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl>

    Kochani !!!!!
    Czy ktoś wybiera się na konferencję "Kobiety na rynku pracy 2006",
    które odbędą się: 5.10.2006r. o godzinie 9.30 w Warszawie w siedzibie
    Fundacji im. Stefana Batorego, przy ul. Sapieżyńskiej 10a; Potrzebuję
    materiałów z tej konferencji do mojej magisterki, a ja niestety z
    Trójmiasta nie dojadę - licze na studencką pomoc !!! jesli ktoś coś
    potrzebuje z Wybrzeża bardzo prosze :)

    Licze na kontakt !!!

    Pozdrawiam wszytkich

  • 2. Data: 2006-10-03 19:16:55
    Temat: Re: konferencja 5.10.2006 - Kobieta na rynku pracy
    Od: Robert Zawodny <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl>

    Witam.

> [...]
    >Fundacji im. Stefana Batorego, przy ul. Sapieżyńskiej 10a;
    Potrzebuję materiałów z tej konferencji do mojej magisterki, a ja
    niestety z Lublina nie dojadę - licze na studencką pomoc !!! jesli ktoś
    coś potrzebuje z Lublin

    Licze na kontakt !!!

    PS. Mój e-mail: robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl

    Należy usunąć wyrażenie w nawiasie.