PracaGrupypl.praca.dyskusje › account manager

  • 1. Data: 2006-10-03 07:48:23
    Temat: account manager
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    Witam,

    Ktos moze mi przyblizyc na czym (jakie obowiazki) zwykle ma osoba na
    stanowisku account manager'a?

    dzieki
    stclaus

  • 2. Data: 2006-10-03 07:53:07
    Temat: Re: account manager
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia 03-10-2006 o 09:48:23 Stclaus <s...@a...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Ktos moze mi przyblizyc na czym (jakie obowiazki) zwykle ma osoba na
    > stanowisku account manager'a?
    z tego co ja sie spotkalem z tym terminem, to bywa to handlowiec
    sprzedajacy do sieci handlowych.

    Bonza

  • 3. Data: 2006-10-03 08:27:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Stclaus napisał(a):

    [...]

    > Ktos moze mi przyblizyc na czym (jakie obowiazki) zwykle ma osoba na
    > stanowisku account manager'a?

    Kto może? Bezpośredni przełożony. Ogólnie pojęcie jest bardzo szerokie
    bo realnie może oznaczać akwizytora albo specjalista ds. klientów
    kluczowych opiekującego się jednym tylko klientem ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 4. Data: 2006-10-03 08:55:58
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    stclaus

    > Kto może? Bezpośredni przełożony.

    tak i przes zarzadu. Szczegolnie jak sie szuka pracy. Mam ogloszenie i
    dlatego pytam. Obowiazki sa wymienione calkiem inne niz te co mi sie kojarza
    z tym stanowiskiem (skojarzenia m.in. takie jak wymieniles)

    pozdro stclaus

  • 5. Data: 2006-10-03 11:19:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Stclaus napisał(a):

    > tak i przes zarzadu. Szczegolnie jak sie szuka pracy. Mam ogloszenie i
    > dlatego pytam. Obowiazki sa wymienione calkiem inne niz te co mi sie kojarza
    > z tym stanowiskiem (skojarzenia m.in. takie jak wymieniles)

    Może inaczej - moim zdaniem nie można przyjąć posady account menagera
    bez wczesniejszego poznania osoby, która będzie szefem... Co za tym
    idzie - jeżeli już wymyśliłeś sobie, że na grupie poznasz szczegóły dla
    tej akurat konkretnej oferty - to moim zdaniem powinieneś zapytać na
    grupie dla prekognitów... ;)

    j.

  • 6. Data: 2006-10-03 12:26:57
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    > Może inaczej - moim zdaniem nie można przyjąć posady account menagera
    > bez wczesniejszego poznania osoby, która będzie szefem... Co za tym

    Tak chyba jest z kazdym stanowiskiem czyz nie?

    > idzie - jeżeli już wymyśliłeś sobie, że na grupie poznasz szczegóły dla
    > tej akurat konkretnej oferty - to moim zdaniem powinieneś zapytać na
    > grupie dla prekognitów... ;)

    Nic takiego nie napisalem. Ot poprostu zapytalem sie zeby zweryfikowac swoje
    przemyslenia. Zauwaz nei podalem na jakie konkretnie ogloszenie, ani jakie
    oczekiwanai (obowiazki) w nim wymienili. Poprostu wydawaja mi sie one dziwne
    jak na to stanowisko stad powstalo we mnie zwatpienie czy mam dobre
    informacje na ten temat. Chcialem je zweryfikowac, co mi sie udalo poniewaz
    jak juz wczesniej napisalem podobnie skojarzylem jak Ty. (wczesniejszy
    post).

    Dla mnie EOT :))

    Pzodrawiam
    stclaus

  • 7. Data: 2006-10-03 12:42:26
    Od: "llinka" <l...@y...com>

    Stclaus napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Ktos moze mi przyblizyc na czym (jakie obowiazki) zwykle ma osoba na
    > stanowisku account manager'a?

    to zalezy gdzie.
    w agencjach np w PR czy reklamowych to osoba odpowiadająca za
    realizację projketów dla danego klienta/za obsluge klienta pod
    wzgledem piarowym/reklamowym.

    innymi slowy to stanowisko w dziale obslugi klienta i w zaleznosci od
    wielkosci agencji rozni sie zakres obowiazkow.
    W takich agencjach nie ma to zazwyczaj zwiazku ze sprzedaza, bo tym sie
    zajmuja ludzie od new businessu. A w innych firmach z tego co wiem to
    stanowisko łaczy sie ze sprzeadaza lub posprzedazna opieka nad
    klientem.

    jesli dookreslisz o jaką branże chodzi/o typ firmy to moze łatwiej
    bedzie okreslic owe obwiazki

    pozdrowienia

    llinka

  • 8. Data: 2006-10-03 13:00:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Stclaus napisał(a):

> [...]
    > jak juz wczesniej napisalem podobnie skojarzylem jak Ty. (wczesniejszy

    O! O właśnie ;) Piszesz o jakiś "obowiązkach" - jakich? To właśnie
    zadanie dla jasnowidza - to miałem na myśli. Druga część Twojego postu
    to - jak myślę - monolog - sam ze sobą korespondujesz więc faktycznie
    popieram EOT... ;P

    j.

  • 9. Data: 2006-10-03 15:52:20
    Od: "exit" <josh11[wytnij]@wp.pl>

    Użytkownik "Stclaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Ktos moze mi przyblizyc na czym (jakie obowiazki) zwykle ma osoba na
    > stanowisku account manager'a?

    Jest to ladniej wygladajaca nazwa Przedstawiciela Handlowego.

    pozdrawiam
    exit

  • 10. Data: 2006-10-04 07:27:27
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    januszek wrote:

> [...]
    > bo realnie może oznaczać akwizytora albo specjalista ds. klientów
    > kluczowych opiekującego się jednym tylko klientem ;)

    Ze w Polsce nazw stanowisk sie uzywa jak chce, to inna sprawa, ale
    znaczenie tego okreslenia w swiecie, gdzie sie stosuje w miare ustalone
    nazwy to indywidualny opiekun klienta/jakiejs ilosci klientow, sluzacy
    klientowi jako pierwszy kontakt i posrednik w wymianie informacji z
    firma, z ktora klient juz wspolpracuje - np. w bankach, agencjach
    reklamowych itp. Nie jest to stanowisko zwiazane z pozyskiwaniem nowego
    klienta, choc wiaze sie z elementami sprzedawania - nowego produktu czy
    rozwiazania juz istniejacemu klientowi korzystajacemu dotychczas z
    czegos innego.
    Ogolnie jest to raczej obsluga klienta niz sprzedaz - wyzszy poziom
    obslugi klienta, gdzie wspolpraca jest tak zlozona, ze klientowi dobrze
    jest kontaktowac sie z konkretna osoba dobrze rozeznana w jego sprawach,
    a nie z przypadkowa osoba, ktora akurat odbierze telefon.
    Szczegolowy zakres obowiazkow bardzo zalezy od branzy.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)