PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownicy to obiboki i oszuści!!!

  • 1. Data: 2002-05-10 10:29:03
    Temat: Re: Pracownicy to obiboki i oszu?ci!!!
    Od: No Name <v...@w...pl>

    wm wrote:

    > Ciekawe co odpowie na to paru kretynów?

    Nie wiem, czy jestem kretynem, nie mnie to oceniać. Widzę, że masz
    nieodpartą potrzebę sporu intelektualnego, więc dla podtrzymania
    dyskusji coś napiszę.

    Faktem jest, że wielu pracowników pracuje źle, są też tacy, którzy
    kradną. Pracodawcy robią to jednak częściej, bo mają większe możliwości
    i większe potrzeby. Członek zarządu może (i często to robi) ukraść z
    firmy tyle, że puści ją z torbami - nie słyszałem natomiast, by z powodu
    kradzieży pracowników zbankrutował supermarket czy firma budowlana.

    Dogbert

  • 2. Data: 2002-05-10 10:45:32
    Temat: Pracownicy to obiboki i oszuści!!!
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    Ciekawe co odpowie na to paru kretynów?

    wm

  • 3. Data: 2002-05-10 10:55:26
    Od: <k...@p...onet.pl>

    >   Nie uważam ciebie za kretyna tylko Wranglera i Yamahę.

    Sa przedstawicielami ..anarchistow moze?..jest to zalosne o tyle, ze takie
    osoby sa zwykle w czasach kryzysow porywane przez cyniczne ugrupowania
    polityczne, ktore ich wykorzystuja jako mase, a potem likwiduja..w gulagach, kc-
    tach....za wyjatkiem osobnikow w miedzyczasie rownierz cyniczniejacych i
    odnajdujacych sie w "elitach wladzy"

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-05-10 11:13:48
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    > Widzę, że masz
    > nieodpartą potrzebę sporu intelektualnego, więc dla podtrzymania

    Napisałem to dla draki bo ciekawe i emocjonujące dyskusje przygasły.

> [...]
    > firmy tyle, że puści ją z torbami - nie słyszałem natomiast, by z powodu
    > kradzieży pracowników zbankrutował supermarket czy firma budowlana.

    U mnie w pracy tez członkowie zarządu doją firmę, ale jedno wiem, że gdybym
    to ja był na ich miejscu tez bym to robił. Możliwe że Ty również.

    Pozdrawiam
    wm

  • 5. Data: 2002-05-10 11:19:52
    Od: "Adam F." <p...@s...com>

    "wm" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > (.....)
    >
    > U mnie w pracy tez członkowie zarządu doją firmę, ale jedno wiem, że
    gdybym
    > to ja był na ich miejscu tez bym to robił. Możliwe że Ty również.

    Trafiłeś w dziesiątkę... wiele osób na tej grupie w gruncie rzeczy zazdrości
    tym ludziom, gdyż sami również by chcieli ukraść bezkarnie milion lub dwa.
    Uczciwych można zapewne policzyć na palcach jednej ręki.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 6. Data: 2002-05-10 11:57:15
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    > Sa przedstawicielami ..anarchistow moze?..

    W kwestii formalnej... Myslisz anarchistow z lewakami.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman
    anarchokapitalista

  • 7. Data: 2002-05-10 12:53:03
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W kwestii formalnej... Myslisz anarchistow z lewakami.
    >
    > Pzdr.
    >
    > Marcin/.Barman
    > anarchokapitalista

    W czasie rew pazdz specjalne formacje anarchistow byly.....z czarna flaga
    jezdzili..haslo "niech zyje anarchia" itp...

    pozdr
    Krzysztof

  • 8. Data: 2002-05-10 13:02:17
    Temat: Re: Pracownicy to obiboki i oszuści!!!
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    kretyn o kretynach pisze ...

    Wrangler

  • 9. Data: 2002-05-10 13:05:24
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Nie uważam ciebie za kretyna tylko Wranglera i Yamahę.
    >
    > Napisałem to dla draki bo ciekawe i emocjonujące dyskusje przygasły.

    Sam rozkładam szubrwych pracodawców na łopatki to mój zawód ......
    Strzeżcie się hieny ..... i pazerni krwiopijcy !!!

    Wrangler

  • 10. Data: 2002-05-10 14:24:34
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    > W czasie rew pazdz specjalne formacje anarchistow byly.....z czarna flaga
    > jezdzili..haslo "niech zyje anarchia" itp...

    I anarchie z anarchizmem...
    :o)

    Pzdr.

    Marcin/.Barman