PracaGrupypl.praca.dyskusje › SZANOWNE PANIE, SZANOWNI PANOWIE. ZAŁÓŻMY BURDEL, co wy na to?

  • 1. Data: 2002-05-09 22:27:37
    Temat: SZANOWNE PANIE, SZANOWNI PANOWIE. ZAŁÓŻMY BURDEL, co wy na to?
    Od: <y...@p...onet.pl>

    Ja mogę zarządzać bez profitowo. Będzie następny burdel w burdelu (RP) !!!

  • 2. Data: 2002-05-09 22:32:24
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    NIEMOZLIWE

    przeciez stalbys sie krwiopijca, wyzyskiwaczem, znienawidzonym pracodawca

  • 3. Data: 2002-05-09 22:34:09
    Od: <y...@p...onet.pl>

    Dla Pań byłbym miły.

  • 4. Data: 2002-05-09 22:41:39
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Dla Pań byłbym miły.

    Ale co z opinią pracodawcy - hieny ???

    Wrangler

  • 5. Data: 2002-05-10 06:41:43
    Od: "Tadeusz Kowalski" <s...@p...onet.pl>

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message

    > Ale co z opinią pracodawcy - hieny ???

    Źle patrzycie na sprawę. Naród pracujący miast i wsi pił by koniak i
    zarzywał innych uciech ustami swego znamienitego przedstawiciela.
    :))))

  • 6. Data: 2002-05-10 09:12:28
    Od: "Andrzej Dmoch" <A...@b...com>

    To bylbys kiepska burdelmama :-)) Ta instytucja rowniez wymaga dobrej
    organizacji.

  • 7. Data: 2002-05-10 10:19:28
    Temat: Re: SZANOWNE PANIE, SZANOWNI PANOWIE. ZA?Ó?MY BURDEL, co wy na to?
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Andrzej Dmoch wrote:

    > To bylbys kiepska burdelmama :-)) Ta instytucja rowniez wymaga dobrej
    > organizacji.

    Organizacja burdelu polega na zatajeniu przed organami podatkowymi i
    wymiarem sprawiedliwości faktu czerpania korzyści z cudzego nierządu.
    Sam biznes jest prosty i nie wymaga szczególnych umiejętności (nie piszę
    o dziewczynach, one muszą wykazać się techniczną biegłością).

    Nie wiem, z czego wnioskujesz, że Yamaha jest źle zorganizowany lub, że
    nie potrafiłby kierować burdelem.

    Dogbert

  • 8. Data: 2002-05-10 13:01:05
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Nie wiem, z czego wnioskujesz, że Yamaha jest źle zorganizowany lub, że
    > nie potrafiłby kierować burdelem.

    Poza tym jako pracodawca byłby cool .... dbałby o swoich podopiecznych !

    Wrangler

  • 9. Data: 2002-05-10 15:23:39
    Od: "Andrzej Dmoch" <A...@b...com>

    > Nie wiem, z czego wnioskujesz, że Yamaha jest źle zorganizowany lub, że
    > nie potrafiłby kierować burdelem.

    Bo ma zapedy anarchistyczne.

  • 10. Data: 2002-05-10 15:40:20
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Użytkownik "Andrzej Dmoch" <A...@b...com> napisał w wiadomości

    > Bo ma zapedy anarchistyczne.

    Znowu sprostuje. Lewackie. Z anarchizmem to nie ma nic wspolnego.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman