PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy to obiboki i oszuści!!! › Re: Pracownicy to obiboki i oszu?ci!!!
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracownicy to obiboki i oszu?ci!!!
    Date: Fri, 10 May 2002 12:29:03 +0200

    wm wrote:

    > Ciekawe co odpowie na to paru kretynów?

    Nie wiem, czy jestem kretynem, nie mnie to oceniać. Widzę, że masz
    nieodpartą potrzebę sporu intelektualnego, więc dla podtrzymania
    dyskusji coś napiszę.

    Faktem jest, że wielu pracowników pracuje źle, są też tacy, którzy
    kradną. Pracodawcy robią to jednak częściej, bo mają większe możliwości
    i większe potrzeby. Członek zarządu może (i często to robi) ukraść z
    firmy tyle, że puści ją z torbami - nie słyszałem natomiast, by z powodu
    kradzieży pracowników zbankrutował supermarket czy firma budowlana.

    Dogbert