PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy mnie straszą... › Re: Pracownicy mnie straszą...
    From: "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracownicy mnie straszą...
    Date: Thu, 19 Aug 2004 02:46:15 +0100

    "Jotte" <t...@W...pl> wrote in message
    news:cftsbn$id7$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie. To kwestia przepisów prawa - "Leon" może uporczywie wierzyć i/lub
    > twierdzić, że jest uczciwym pracodawcą w rzeczywistości będąc zwykłym
    > przestępcą.

    Nie wierze. Co za interpretacja!

    > Nie znam żadnego przepisu zmuszającego kogokolwiek do rozkręcania
    interesu.
    > Powinien wiedzieć co robi i w jakich warunkach. Jak nie - to może się nie
    > nadaje. (Częstym i idiotycznym argumentem zatrudniających jest: "jak ci
    się
    > nie podoba to nie musisz tu pracować", ale to samo działa w drugą stronę).

    Ja znam zas tysiac przepisow ograniczajace Leonowi prowadzenie interesu.

    > Przed skarbówką tak już jest - ty udowadniasz, a nie oni tobie (choć fakt,
    > że to sukinsyństwo). Ale jeśli komuś to nie odpowiada - niech się nie
    bierze
    > za DG.

    Lapie sie za glowe i pytam kim jestes! Wg mnie wychowankiem bzdurnego
    systemu, ktorego degrengoladzie sprzyja ogromne bezrobocie w PL.
    Ty juz nie potrafisz zrozumiec, ze posiadanie DG to dar, a nie wyrok. W
    normalnych
    krajach tak jest, ale ty w nich nigdy chyba nie byles.

    > Niezwykłe. Właściciel zapier..., żeby się kręcił jego interes! Koniec
    > świata!

    Prawda? W PL zapierdala, zeby sie nie krecil. I ty to lubisz.

    > Praca jest towarem. Jak buty, wędlina czy auto.
    > Innej jakości towar jest za 824 zł, a innej za 3500.

    W cywilizowanym kraju za dobra i rzetelna prace, chocby na niskim stanowisku
    ma sie dobra i
    zaplate i dobre warunki zycia. Kraj gdzie za rzetelna prace dostaje sie nic,
    to kraj wyzysku
    a ty wydajesz sie tego poplecznikiem. Wybacze ci, bo pewnie nie zyles w
    innym kraju, ale
    obiecaj poprawe w mysleniu.

    > A najgorsze, że istnieje ustawowy nakaz prowadzenia DG. ;))

    Raczej przy prowadzeniu DG w PL sam nasuwa sie ustawowy nakaz
    wykorzystywania
    pracownikow. Wielu pracodawcow to uwielbia.

    > Fakt, uważam że to nieludzkie. Jak oni go do tego zmusili? ;))

    J.W.

    Pozdro
    GreG