PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownicy mnie straszą...

  • 1. Data: 2004-08-17 16:15:25
    Temat: Pracownicy mnie straszą...
    Od: "Leon " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    1.mam mały sklep i moje panny pracua w nim od 6 do 14 i od 13 do 21 tydzien
    na tydzien. za dni wolne oczywiscie dostaja wolne. jednakze od czasu do
    czasu chcialbym zrobic maly remanent - dotąd robiliśmy go w nocy.

    Ostatnio panny sie zbuntowaly i remanent, który jest na ich życzenie (bo
    manko mi jakies wyszlo) planowany na noc chyba bedzie odwolany.
    One w nocy nie beda pracowac.
    Podkreslam: Remanent ma byc na ich zyczenie.

    Nie wiecie co na to kp? Zamykając sklep w dzien narazony jestem na straty.

    2. zarzuciły mi panny ze ja mam klucze do sklepu, a one nie wiedza co sie
    dzieje w nocy - wiec teraz kazda ma "kawałek klucza". mają dzieczyny dobrze
    w pracy, sa na umowie, a nie jak u konkurencji na czarmo i jeszcze mącą wode.

    moze lepiej je wy...?

  • 2. Data: 2004-08-17 16:35:30
    Temat: Re: Pracownicy mnie straszą...
    Od: blues_man <d...@n...WYTNIJ.pl>

    Leon wrote:
> [...]
    > w pracy, sa na umowie, a nie jak u konkurencji na czarmo i jeszcze mącą wode.

    hehe, stary, Ty je chyba za lekko traktujesz...

  • 3. Data: 2004-08-17 16:41:15
    Od: "Aniołek" <a...@w...pl>

    ciekawi mnie ile te panny zarabiają bo jeśli 600 zł to wcale im się nie
    dziwię, że nie chcą przyjść i pracować w nocy za darmo.
    Z tym wynoszeniem towaru to jest różnie-np. były szef big stara w Łodzi
    pewnej pięknej nocy wyniósł towar za 15 tys. zł i następnego dnia
    oświadczył, że pracownicy muszą za to zapłacić bo skoro tyle towaru zginęło,
    i oni nie zauważyli to ich problem.
    W innym przypadku szef raz na m-c robił remanent, za braki byli obciążeni w
    100% pracownicy-najzabawniejsze było to, że szef np nie rozliczał z
    remanentu zwalnianych pracowników którzy podejrzani byli o kradzieże?w ten
    sposób ci uczciwi płacili za złodziei.

    a nie mozna tego remanentu zrobic 1 x w m-cu w np. sobotę?

  • 4. Data: 2004-08-17 16:41:59
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    Użytkownik "blues_man" <d...@n...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
    > hehe, stary, Ty je chyba za lekko traktujesz...
    zastanawiam sie co w jego slowach wskazuje na zbyt ich lekkie
    traktowanie..umowa o prace? a moze dni wolne w zamian za przepracowane
    weekendy hmmmm a moze to ze im placi za prace?

  • 5. Data: 2004-08-17 16:50:11
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 17 sie 2004 w liście
    [news:cftcck$hda$1@sunflower.man.poznan.pl] wiola
    [b...@n...onet.pl] napisał(a):

> [...]
    > traktowanie..umowa o prace? a moze dni wolne w zamian za
    > przepracowane weekendy hmmmm a moze to ze im placi za prace?

    blues_man nie dodał chyba, że pisze to ironicznie...

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

  • 6. Data: 2004-08-17 16:55:08
    Od: "Leon " <m...@W...gazeta.pl>

    Aniołek <a...@w...pl> napisał(a):
    > ciekawi mnie ile te panny zarabiają bo jeśli 600 zł
    niestety troche wiecej

    > ...pewnej pięknej nocy wyniósł towar za 15 tys.
    jest cos takiego jak wspolodpowiedzialnosc - ja tez sie zrzucam na towar
    ktorego brakuje, a nie sa to az takie kwoty bo to spozywka
    > i oni nie zauważyli to ich problem
    moj tez bo ja mam największa odpowiedzialnosc ze wszystkich, co jest
    oczywiste
    > sposób ci uczciwi płacili za złodziei.
    u mnie tez ktos wynosi - bo ja nie, a płacą wszyscy (ja tez)

    > a nie mozna tego remanentu zrobic 1 x w m-cu w np. sobotę?
    a kto mi pokryje obroty za ten dzien?

  • 7. Data: 2004-08-17 17:07:58
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Tue, 17 Aug 2004 16:55:08 +0000 (UTC)
    "Leon " <m...@W...gazeta.pl> wrote:

    > a kto mi pokryje obroty za ten dzien?

    Jesli pracownicy maja w umowie czarno na bialym okreslone dni i godziny
    pracy to jakim prawem chcesz wymagac jeszcze przychodzenia w nocy ?

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 8. Data: 2004-08-17 17:15:47
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> napisał w
    wiadomości news:cftd0p$9k5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > blues_man nie dodał chyba, że pisze to ironicznie...
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Rafał Wawrzycki
    no jesli w ferworze pierwszego wrazenia nie zinterpretowalam slusznie, to go
    przepraszam:)

  • 9. Data: 2004-08-17 17:17:26
    Od: blues_man <d...@n...WYTNIJ.pl>

    wiola wrote:

> [...]
    > wiadomości news:cftd0p$9k5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > no jesli w ferworze pierwszego wrazenia nie zinterpretowalam slusznie, to go
    no problem, rozumiem, kobiety, .... ah

  • 10. Data: 2004-08-17 17:23:59
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    > wiola wrote:
    > no problem, rozumiem, kobiety, .... ah
    hihi raczej w tym przypadku, pryzmat sfrustrowanego i niezadowlonego
    pracownika ;-))))
    pzdr.
    wiola