PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy mnie straszą... › Re: Pracownicy mnie straszą...
  • Data: 2004-08-21 11:43:54
    Temat: Re: Pracownicy mnie straszą...
    Od: gromax <g...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A kurcze, zupelnie jak moj szef. Przyznaj sie jeszcze narzekasz, ze
    > pracownicy maja dobro firmy w dupie, i wsciekasz sie jak pojda razem po
    > godzinach na wodke czy piwo?

    czegoś tu nie rozumiem. jestem pracownikiem, nie pracodawcą. Ale
    jednoczesnie rozumiem, że w pracy przede wszystkim jest potrzebna
    orientacja na klienta. Bo jak klient nie zadowolony, to odchodzi. A tym
    samym odchodza z firmy pieniądze. A tym samym firma ma ich mniej. A tym
    samym mniej jest do wypłat. To chyba prosty mechanizm i dla mnie, jako
    praownika jest bardzo zrozumiały.

    Oczywiście jest kwestia porozumienia między pracodawcą a pracownikiem.
    kwestia motywacji, atmosfery itepe. ale do tego musi być dobry manager,
    zarządca, prezes czy jak tam go (ew. grupę zarządzającą) zwał. Musi tez
    oczywiście pilnować żeby "w organiźmie wewnętrznym" był porządek, i np. nie
    było kradzieży. Ale kto powiedział, że prowadzenie interesu jest łatwe...

    Generalnie, zawsze najważniejszy jest klient, bo dzięki niemu firma ma kasę.