PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy mnie straszą... › Re: Pracownicy mnie straszą...
  • Data: 2004-08-21 17:33:46
    Temat: Re: Pracownicy mnie straszą...
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_> szukaj wiadomości tego autora

    > A kurcze, zupelnie jak moj szef. Przyznaj sie jeszcze narzekasz, ze
    > pracownicy maja dobro firmy w dupie, i wsciekasz sie jak pojda razem po
    > godzinach na wodke czy piwo?

    Zupelnie zle mnie zrozumiales. uwazam ze w firmie powinien byc jasny system
    motywacyjny. Wtedy jest dobrze.
    Ale ten watek mowi o sytuacji kiedy juz jest zle- pracownicy weszli na glowe
    przelozonemu i blokuja wykonanie ruchu lezacego w interesie firmy, wiec nie
    jest dobrze. To wlasnie jest czas na podjecie niepopularnych decyzji i
    zrobienie porzadku. Alternatywa jest upadek biznesu lub chaos.
    Sytuacja daje tez pole do przemyslen co zrobic zeby nastepnym razem tak nie
    bylo. Mozna to zrobic albo z obecnymi pracownikami albo z nowymi- zalezy to
    od woli obydwu stron.
    Wiem doskonale ze firma to tak naprawde pracownicy- niestety przychodzi
    czasem moment kiedy sprawy sie komplikuja i nie mozna juz sie dogadac. Wtedy
    tez nalezy dokonac wyboru: albo sie kochamy i jest milo, albo robimy interes
    i mamy z czego zyc bo akurat aktualna sytuacja stala sie taka ze nie mozna
    osiagnac tych dwoch stanow jednoczesnie.
    Kwestie mozliwosci spojrzenia potem w lustro pozostawiam wlascicielowi- to
    sprawa ustawienia priorytetow w sytuacji konfliktu interesow.

    --

    Jacakre
    Bytom