PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ? › Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
    From: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
    Date: Wed, 05 Jul 2006 23:12:58 +0200

    Jotte napisał(a):

    > A umowa zlecenie nie ma nic wspólnego z prawem pracy i stosunkiem pracy
    > (niezbędnym dla zaistnienia relacji pracodawca-pracownik), gdyż jest
    > umową cywilno-prawną. Facet, co ty - podstaw nie znasz?

    technicznie tak. ja mówię niestety o realiach.

    [...]

    > Znaczy sługusa?

    jak dla ciebie lojalny - "sługus" to sądzę, że nie mamy o czym rozmawiać.

    > Zrobię, co uznam za stosowne. To moja sprawa. Nie ciąży na mnie jako
    > pracowniku w tej mierze żaden obowiązek. Poza tym poza czasem pracy
    > jestem osoba prywatną i guzik pracodawcy do tego co wtedy robię.

    tak. już drugi raz mi odpowiadasz na pytanie, że zrobisz to co uznasz za
    stosowne. Tak samo że jesteś tym kim jesteś (czy coś w stym stylu na
    pytanie od jakiej strony patrzysz na problem).

    Niestety nie bardzo się z Tobą da rozmawać, jak nie odpowiadasz na
    podstawowe kwestie - tylko obracasz kota ogonem sam żądając odpowiedzi.

    Póki co nie przedstawiłeś w zasadzie żadnej własnej opini, oprócz
    podważania opinii innych. Taka jednostronna wymiana poglądów (wymiana?)
    nie ma sensu.

    Jak dla mnie EOT.

    wojtek