PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ? › Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
  • Data: 2006-07-06 15:44:11
    Temat: Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
    Od: Michał <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla pracodawcy z kolei to jego kolega przedsiębiorca jest najgorszym
    > zagrożeniem - nie dość że wykonuje podobne dobra, co on, to jeszcze
    > dybie na jego pracowników, podkupując ich, czy zatrudniając innych
    > ludzi, przez co płace w danym sektorze wzrastają. Zawieranie
    > jakichkolwiek układów z konkurencją, mających na celu osłabienie swoich
    > własnych pracowników nie leży w jego interesie.

    Ej chłopie chyba się filozofi naczytałeś.
    Są całe ulice naktórych zarabia się tylko 5 zł. A słyszałeś może co było jak
    jakiś taksiarz obciżył cene ??
    Miał pociete opony....Słyszałem o gościu który dobrze płacił pracownikom w
    czasach gdy pensje tam były po 600zł - pogadali znim i się już nie wywyższa.