PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ? › Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
  • Data: 2006-07-07 07:04:58
    Temat: Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:
    > Immona napisał(a):
    > [...]>

    > O tutaj sie stanowczo nie zgodzę. I taki fryzjer jest tego dobitnym
    > przykładem. Rozpiętość cen w salonach fryzjerskich (głównie damskich, bo
    > co u facetów ciąć/układać :D ) jest znaczna. I to zazwyczaj te droższe
    > mają klientów a nie odwrotnie.

    Az glupio mi, ze musze tlumaczyc podstawowa rzecz. Towar tego samego
    rodzaju w wersji lux, sredniej i ekonomicznej to sa zupelnie inne nisze
    rynkowe, nawet jak sie to tak samo nazywa. Rynek jednego produktu jest
    czesto rozwarstwiony na rynki nie majace ze soba w praktyce nic
    wsoplnego i opisane przeze mnie zjawiska zajda osobno w kazdej niszy. W
    kazdej z nich cena i placa ustabilizuje sie na wlasciwym dla niej poziomie.

    I.