PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracodawca robi problemy z rozwiązaniem umowy o pracę

  • 51. Data: 2007-10-24 03:43:11
    Temat: Re: Pracodawca robi problemy z rozwiązaniem umowy o pracę
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 23 Oct 2007 20:59:06 +0200, Jotte napisał(a):

    > Tylko to żadnego związku z twoja tezą nie ma.

    Widać bezmózgowie związkowca.
    Mimo iż ktoś ci pluje w twarz - będziesz twierdził że pada deszczyk.
    Zawsze ostatnie zdanie ma być twoje. Pomimo iż się zapętliłeś i podano ci
    argumenty na "talerzu". No cóż - w niedzielę przegraliście - na grupach
    jeszcze minie trochę czasu zanim odejdziecie w niebyt.

  • 52. Data: 2007-10-24 05:28:22
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Artur wrote:

    > Odnosząc się literalnie do usenetu - to obowiązuje oczywiście netykieta. Co
    > do stosowania prawa - to zakładasz że na "grupie dyskusyjnej" możesz
    > podawać się za np. agenta służb specjalnych, za premiera, za prezydenta?
    >
    > Odpowiedź jest prosta - nie możesz.
    > Tak samo nie możesz podawać się za *doradcę* jeżeli nie masz takich
    > uprawnień.

    Rozumiem, co chcesz powiedziec, ale dosc szybko zmierzasz w kierunku
    smiesznosci, ktorej symbolem stal sie kiedys Arnold Buzdygan pozywajacy
    dyskutantow z usenetu o przetwarzanie jego danych osobowych bez jego zgody.

    W niektorych dziedzinach i kontekstach slowo "doradca" to rola, do
    ktorej pelnienia trzeba formalnych uprawnien, ale slowo funkcjonuje tez
    w jezyku potocznym w znaczeniu, ktore mozesz sobie sprawdzic w slowniku.
    Na usenecie, ktory jest z zalozenia srodowiskiem nieformalnym,
    nieprofesjonalnym i poslugujacym sie mowa potoczna (moze poza niektorymi
    bardzo fachowymi grupami) slow takich jak "doradca" uzywa sie w
    znaczeniu potocznym i wszyscy takie znaczenie zakladaja. ppd nie jest
    grupa prawnicza.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl

  • 53. Data: 2007-10-24 19:35:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1seh21q0w8p6h.livh9eojn4py$.dlg@40tude.net Artur
    <s...@r...pbz> pisze:

> [...]
    > argumenty na "talerzu". No cóż - w niedzielę przegraliście - na grupach
    > jeszcze minie trochę czasu zanim odejdziecie w niebyt.
    Plujesz, jak to idiota - pod wiatr.
    Zapieniłeś się śmieciu ze złości, bluznąłeś sobie, a to próżny trud -
    obrazić mnie takie coś jak ty i tak nie ma jak.
    Zresztą czasem bawi mnie obserwowanie jak gnojkowi jednemu czy drugiemu
    puszczają nerwy i dres wyłazi...

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2007-10-27 22:12:45
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

> [...]
    > obrazić mnie takie coś jak ty i tak nie ma jak.
    > Zresztą czasem bawi mnie obserwowanie jak gnojkowi jednemu czy drugiemu

    Co widać na załączonym obrazku, lol :)

    JW