PracaGrupypl.praca.dyskusje › norwegia - jakie zadania wysoko platne

  • 1. Data: 2007-10-20 12:42:38
    Temat: norwegia - jakie zadania wysoko platne
    Od: m...@w...pl

    Jakie prace w Norwegii sa dobrze platne? W gre wchodza zarowno zajecia
    biurowe jak i praca fizyczna. Szczegolnie interesowalaby mnie albo
    polnocna Norwegia albo okolice Oslo.

  • 2. Data: 2007-10-20 18:27:11
    Temat: Re: norwegia - jakie zadania wysoko platne
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-10-20 14:42, m...@w...pl pisze:
    > Jakie prace w Norwegii sa dobrze platne? W gre wchodza zarowno zajecia
    > biurowe jak i praca fizyczna. Szczegolnie interesowalaby mnie albo
    > polnocna Norwegia albo okolice Oslo.

    Platforma.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2007-10-20 20:09:58
    Od: "Marek Czepil" <n...@...adresu>

    Mich@l napisał(a):

    > Platforma.

    Nie wiesz, że jest cisza wyborcza?
    Masz 1 mln na zbyciu?

    Marek Czepil

    begin 666 smile.gif
    M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
    MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&
    ID%+Y#
    #`0`[
    `
    end

  • 4. Data: 2007-10-21 08:25:18
    Od: Olek <...@...pl>

    m...@w...pl pisze:
    > Jakie prace w Norwegii sa dobrze platne? W gre wchodza zarowno zajecia
    > biurowe jak i praca fizyczna. Szczegolnie interesowalaby mnie albo
    > polnocna Norwegia albo okolice Oslo.

    Z biurowych to np. manager najwyzszego szczebla, powodzenia

  • 5. Data: 2007-10-21 12:27:20
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ffdnb3$t14$1@inews.gazeta.pl, *Marek Czepil* wrote:

    > Nie wiesz, że jest cisza wyborcza?
    > Masz 1 mln na zbyciu?

    Nie wiesz ze to usenet i nie grupa binarna? Tu sie zalcznikow nie dodaje?
    Chcesz sie pozbyc usenetu, co by ci abuse wylaczylo?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2007-10-21 12:33:59
    Od: "Marek Czepil" <n...@...adresu>

    darnok napisał(a):

    > Nie wiesz ze to usenet i nie grupa binarna? Tu sie zalcznikow nie
    > dodaje? Chcesz sie pozbyc usenetu, co by ci abuse wylaczylo?

    No i co jeszcze?
    Policję mi do domu naślesz?

    Nie przesadzasz?

    Marek Czepil

  • 7. Data: 2007-10-21 13:34:19
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fffgvt$3p2$1@inews.gazeta.pl, *Marek Czepil* wrote:

    > Nie przesadzasz?

    Sam sobie odpowiedz na to pytanie w kontekscie twojej uwagi o platformie.

  • 8. Data: 2007-10-21 13:54:55
    Od: "Marek Czepil" <n...@...adresu>

    darnok napisał(a):

    > Sam sobie odpowiedz na to pytanie w kontekscie twojej uwagi o
    > platformie.

    Gdybyś - zamiast pisać bzdury o abuse - zerknął na ten załącznik, to może
    zrozumiałbyś kontekst. Natomiast ja - w kontekście twoich wypowiedzi -
    ogłaszam eot.
    Marek Czepil

  • 9. Data: 2007-10-21 19:14:05
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-10-20 22:09, Marek Czepil pisze:

    > Nie wiesz, że jest cisza wyborcza?
    > Masz 1 mln na zbyciu?

    A bo to jednemu psu Burek? ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 10. Data: 2007-10-22 18:59:12
    Od: "MT" <s...@d...null>

    Ale pewnie posada Trolla jaskiniowego tez sie znajdzie.