PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca mnie oszukuje!!! › Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
  • Data: 2005-09-18 09:07:33
    Temat: Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "lucik" <l...@w...pl> wrote in news:dghrof$6la$1@news.onet.pl:

    > jest konkurencją, a będzie nas odchodzić prawie połowa. Wewnętrzne
    > przepisy sieci w której są obie firmy zabraniają zatrudniania osób
    > zwolnionych dyscyplinarnie. Mój obecny szef na pewno domyśli się, że
    [...]

    no co ty powiesz?? a jeszcze w pierwszym poscie pisales:

    <cytat>
    gruszą" dyrektor powiedział, że musi się dowiedzieć. Po ok 5 (!)tygodniach
    usłyszałem, że regulamin wewnętrzny firmy nie przewiduje takich prezentów.
    Do dzisiaj jednak nikt z nas nie widział regulaminu. Może i on jest ale
    </cytat>

    zatem jak jest z tym regulaminem wewnetrznym?? skoro go wczesniej nie
    widzieliscie, to skad z takim znawstwem mozesz twierdzic ze ten regulamin
    zabrania zatrudniania ludzi po dyscyplinarce??

    adas;