PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca mnie oszukuje!!! › Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
  • Data: 2005-09-18 12:56:14
    Temat: Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:2hhpi19r6lpfjfirbmfpru72evt93nkkb3@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Kodeks Pracy, związki zawodowe, fundusze socjalne - a ja szukając
    > pracy zastanawiałem się dlaczego tak trudno ją znaleźć.
    Jakbyś był w czymś naprawdę dobry, to (biorąc przy tym pod uwagę twoje
    poglądy) na pewno byś znalazł.

    > Czy te hieny
    > związkowe nie mogłyby sobie same firm pozakładać z tymi swoimi
    > kodeksami, funduszami, związkami zawodowymi i czym tam jeszcze chcą, a
    > tą część pracowników chcących pracować i otrzymywać pieniądze za pracę
    > (a nie fakt bycia etatowcem) zostawić w spokoju?
    Nie zwalaj winy za własne niepowodzenia na innych, to dziecinne. Sprawa jest
    prosta - skoro te rzekome "hieny" związkowe razam z całą resztą tak ci
    przeszkadzają, to widocznie dlatego, że oni potrafili zadbać o swoje
    interesy, a ty nie.
    I teraz ujadasz z zawiści... ;)

    Jotte