PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca mnie oszukuje!!! › Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
  • Data: 2005-09-18 09:15:50
    Temat: Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
    Od: Informatyk <i...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mhl999 napisał(a):

    > zwrocic sie na pismie o doreczenie w/w jesli ustnie nie pomaga
    > byc moze wywolasz panike w firmie, ale dopniesz swego.
    > sam kiedys poprosilem o regulamin wyplacania pensji i zasad naliczania
    > premii, zajelo to 2 tyg. ale doszedl. wzialem go tylko dlatego, ze dano
    > mi do podpisania papierek o zmianie placy zgodnie z w/w regulaminem.
    > na pytanie po co mi odpowiedzialem, ze chcialem sobie poczytac :)

    Hmm to w fajnych firmach pracujecie. U mnie dostepne to jest dla kazdego
    o kazdej porze (nawet w naszym wewnetrznym serwisie intranetowym)

    > moze to i lepiej? tak z ciekawosci zapytam czy widzial ktos z was obowiazki
    > pracownika, ktore go powinny obowiazywac?

    Tak oczywiscie - podpisywalem liste z obowiazkami przy podpisaniu
    zarowno pierwszej (na pol etatu) jak i kolejnej (caly etat na okres
    nieograniczony) - tak samo do podpisanych przez siebie papierkow mam
    zawsze dostep.

    > moja znajoma ma dla
    > przykladu szczepienia przeciw grypie. niby obowiazku nie ma, ale ida
    > wszyscy;) wcale sie nie zdziwie jesli pula idzie z funduszu socjalnego.
    > pracodawca przy okazji zmniejsza potencjalna pule ludzi na chorobowym.
    > takich przypadkow mozna by pewnie mnozyc w nieskonczonosc.

    A to dobre jest. Muszę u siebie podsunąć.

    pozdrawiam