PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca mnie oszukuje!!! › Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
  • Data: 2005-09-18 06:35:13
    Temat: Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lucik <l...@w...pl> napisał(a):

    > Dostaje zatrudnienie cała grupa. Potrzebują od razu kopletnej ekipy, która
    > natychmiast rusza do roboty i nie trzeba jej szkolić. Okres wypowiedzenia
    > jest dla mnie ryzykiem, bo wiem, że będzie robione wszystko aby wpakować
    > nam dyscyplinarkę, tylko po to, żeby ta druga firma nie mogła nas
    > zatrudnić.
    jak na moj gust jesli firma chce przejac 15 osob to poczeka te 2 tygodnie
    (zakladam, ze wiekszosc z was ma taki okres wypowiedzenia)

    nalezaloby sobie zadac pytanie na czym firmie przejmujacej bardziej zalezy
    na pracownikach (spokojnie na was poczeka)
    czy na oslabieniu konkurencji (za x czasu wiekszosc z was wyleci) ?

    na twoim miejscu wlasnie taka sytuacje bym przedstawil firmie. odchodzimy
    w komplecie, ale musicie panstwo na nas zaczekac az minie okres
    wypowiedzenia, z powodow zrozumialych dla obu stron. jesli im zalezy
    na was to nie beda robic problemow bo i po co? wnioskuje, ze sprawa
    (propozycje?) przejecia chodzi wam juz dluzszy czas po glowach. dlatego
    kolejne 2 tyg nie powinno robic roznicy.

    z dyscyplinarka to nie jest tak hop.siup. jesli zlozycie wypowiedzenia,
    to trudno mowic o dyscyplinarce, bo to wy sie zwalniacie, a nie odwrotnie.
    moga jedynie wystawic wam nieciekawe swiadectwo pracy, ale tu zawsze mozna
    sie odwolac i sprawa jest wygrana moim zdaniem.

    > Zakres obowiązków dostaliśmy. "Pkt.1. wykonywać wszystkie polecenia
    > kierownictwa. " :)
    e tam, mozna pokombinowac: mnie uczyli w wojsku, ze rozkazy o szczegolnym
    znaczeniu musza miec forme pisema :)