PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca mnie oszukuje!!! › Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
  • Data: 2005-09-18 13:44:35
    Temat: Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Sep 2005 14:56:14 +0200, "Jotte" wrote:

    >Jakbyś był w czymś naprawdę dobry, to (biorąc przy tym pod uwagę twoje
    >poglądy) na pewno byś znalazł.

    Znalazłem, na pohybel związkowcom. Od razu wyjaśniam, że nie twierdzę,
    że było łatwo - było trudno, ale się dało.

    >Nie zwalaj winy za własne niepowodzenia na innych, to dziecinne.

    A jednak indoktrynacja prowadzona przeze mnie na tej grupie przynosi
    efekty :-)

    >Sprawa jest
    >prosta - skoro te rzekome "hieny" związkowe razam z całą resztą tak ci
    >przeszkadzają, to widocznie dlatego, że oni potrafili zadbać o swoje
    >interesy,

    Czyli się wyjaśniło, że związkowcy (szczególnie ci na związkowych
    stolcach) bronią swoich interesów, a interesów osób, które "chronią",
    tylko wtedy gdy są zbieżne z ich interesem.
    Dlaczego zatem cały czas wmawiają, że jest inaczej?

    >a ty nie.

    Dbałość o moje interesy przejawia się m.in. tym że chcę odciąć te
    pijawki od mojego krwiobiegu. Niech sami na siebie pracują, a moją
    skromną pensyjkę zostawią w spokoju. Stąd ten apel.

    >I teraz ujadasz z zawiści... ;)

    A może mam im jeszcze dziękować, za to że przez ich działania poziom
    trudności (na rynku pracy) się zwiększył? :>

    --
    pozdrawiam
    Bremse