PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca mnie oszukuje!!! › Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
  • Data: 2005-09-18 15:02:05
    Temat: Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dgjspp$bur$1@news.dialog.net.pl...

    > Aleś walnął. No to ja też se walnę - nie boisz się, że ci wnuk kiedyś
    wywali
    > w oczy, że przyłożyłeś łapę do zniesienia KP oraz szeregu uprawnień
    > socjalnych i on jest teraz parobasem?

    Wisi mi to, bo jak będzie na tyle nierozgarnięty, że tylko członkostwo w ZZ
    dałoby mu szanse na przeżycie to niech bedzie nawet zastępcą parobasa.
    Przykro mi, że ty nie masz wyjścia, ale pocieszac sie nie powinneś.
    Nie przypominam sobie ze szkoły, aby był w historii ludzkości czas, gdy
    szantaż był czymś chwalebnym.

    vertret