PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca mnie oszukuje!!! › Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
  • Data: 2005-09-18 13:24:46
    Temat: Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dgjo6f$8gs$1@news.dialog.net.pl...

    > - skoro te rzekome "hieny" związkowe razam z całą resztą tak ci
    > przeszkadzają, to widocznie dlatego, że oni potrafili zadbać o swoje
    > interesy, a ty nie.
    > I teraz ujadasz z zawiści... ;)

    Skoro ten rzekomy "włamywacz" razem z cała resztą paserów tak ci
    przeszkadzają, to widocznie dlatego, że oni potrafili zadbać o swoje
    interesy, a ty nie.
    I teraz ujadasz z zawiści... ;)

    Kierownicza rola PZPR tez była zapisana w prawie, ale nie znam nikogo, kto
    by był dumny z aktywności w tej organizacji.
    Nie boisz sie tak po prostu po ludzku, że na starośc bedziesz świecił oczami
    przed wnukami za przykładanie ręki do niszczenia gospodarki?
    Będziesz dumny, że twoim wkładem w rozwój Polski było wywalczenie 4 dni
    urlopu na żadanie, aby móc kaca wyleczyć?

    vertret