PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w soboty i niedziele

  • 21. Data: 2006-01-15 17:23:35
    Temat: Re: Praca w soboty i niedziele
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    camel napisal(a):

    > <pac>
    > chyba "spujż" - o ile nie chodziło Ci o coś innego :)

    Ratuuuunku... powiedz, że sobie jaja robisz :>
    Bo jesli nie, to raczej spÓjRZ do słownika zanim kogoś poprawisz ;)
    Ania
    --
    ******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
    *************************www.madej.master.pl ************************

  • 22. Data: 2006-01-15 17:51:03
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    błąd był mój, a komentarz kolegi camela dotyczył pewnej stokrotki. poguglaj
    po grupie i się nie przeraź :)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 23. Data: 2006-01-15 18:06:12
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    gromax napisal(a):

    > błąd był mój, a komentarz kolegi camela dotyczył pewnej stokrotki.
    > poguglaj po grupie i się nie przeraź :)
    Aaaa... no chyba, ze Stokrotki - to już wwzystko jasne :))
    Ania

  • 24. Data: 2006-01-15 20:17:51
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Ale bolszewizm mózgowy... Jak firma ma ogromne zyski, to
    > wszystko należy do pana szefa ("święta własność") a robol niech
    > się zadowoli swoimi sześcioma stówami. Ale w drugą stronę to
    > nie działa: robol ma same powinności. A nie jest przypadkiem
    > tak, że pracodawca kupuje od pracownika usługi i zgodnie z
    > kapitalistycznym etosem niepłacenie za nie jest złodziejstwem?

    A to widzę, że nadajesz się do pracy w systemie prowizyjnym :)

    > Gdzie ta samodzielność? Tylko tam, gdzie silniejsi nie mają
    > interesu w podejmowaniu decyzji za ciebie... System jest tak
    > skonstruowany, żeby zapewnić półdarmowych roboli w dowolnej
    > ilości.

    Chętnie dam Ci możliwość zarobienia dobrych pieniędzy za dobrą
    pracę - lubię jak ktoś myśli tymi kategoriami i zauważa prawa
    natury :-))).
    Ciekawe jednak, że chętnych na pracę w systemie prowizyjnym (w
    zasadzie jedynym, który zarobki odnosi wprost do wykonanej pracy)
    jest znacznie mniej, niż bywa "półdarmowych roboli", którzy z
    kolei występują "w dowolnej ilości"... Chyba więc nie każdy ma
    (przynajmniej prywatnie) poglądy jak ty.
    Dobrze myślisz, tylko nie zauważasz, że jest jak jest z woli i za
    przyzwoleniem obu stron. I ma swoje uzasadnienie po obu stronach.

    J.K.
    --
    http://rsnb.republika.pl

  • 25. Data: 2006-01-16 01:04:19
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    Parasolek79 napisal(a):

> [...]
    >
    > Szykuje sie mi pewien problem chyba... pracuje w firmie od poniedzialku do
    > piatku. Piszemy pewien projekt (wewnetrzny) z ustalona data ktora juz
    > minela. Uslyszelismy od bossa ze nasz dzial bedzie zadylal w soboty i
    > niedziele zeby jak najszybciej skonczyc ten projekt.
    >
    > Czy boss moze nas zmusic do takiej pracy ? To mi smierdzi niewolnictwem
    > kurka. Wiemy, ze za to beda nam sie nalezec odsiadki (najblizszy wolny
    > termin to pewnie listopad 2011 r. ). Czy jest tak ze szef powie ze
    > 'nastapi zaklocenie ukladu pracy w firmie' i dostaniemy dozywotni nakaz

    W Nowej Zelandii po 2 latach pracy dostaniesz dożywotnie bezrobocie.
    Wnioski wyciągnij sam :P
    Ania