PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabianie euro na oglądaniu Niemieckiego portalu

  • 1. Data: 2006-01-15 09:47:11
    Temat: Zarabianie euro na oglądaniu Niemieckiego portalu
    Od: "daro81" <d...@i...pl>

    Dostajesz kase za klikanie na powerlinki (0.005 euro) i za kazde 20 minut
    ogladania strony (0.003 euro). Fajna sprawa jak nie ma sie dochodów a chce sie
    troche dorobic. Kase mozesz wyplacic kiedy uzbierasz 5.15 euro (0.15 euro jest
    na koszty manipulacyjne) Stronka jest pewna bo juz z niej wyplacilem po 2
    dniach ma sie kase na MB (money bookers) I z tamtad juz przesylamy ja na konto
    swojego banku.

    http://www.klamm.de/?refid=214000 - oto link do strony

    Po prawej stronie mamy okienko gdzie nalezy kliknac "Anmelden".

    A oto pale przetlumaczenie:
    "Nickname" twój nick wpisz
    "Email" twój meil
    "Passwort" twoje haslo
    "Geworben von (ID oder Nick)" wpisz 214000
    Obok zaznaczasz dwie rzeczy:
    "Sonderwerbeformen sind OK" - ze dane sa poprawne
    "Ich akzeptiere die AGB" - ze zgadzam sie przestrzegac regulaminu
    "Vorname" - imie
    "Nachname" - nazwisko
    "Geschlecht" plec (pierwsze to facet, drugi kobitka)
    "Geburtstag" twoja data urodzenia
    ulica i numer domu
    "PLZ/Zip" kod pocztowy
    "Stadt" - miasto
    "Land" kraj
    wpisz 3 cyfrowy kod
    i kliknij "Account erstellen"
    odbiez poczte i kliknij na link aktywacyjny, bedzie w meilu o temacie "" i
    kliknij na niego
    zanotuj swoje dane
    i "Startseite:"
    skopiuj ten link "Startseite:" bo z niego bedziesz zarabial
    jak juz zapiszesz to go uruchom
    klikaj tez na linki w okienku "Powerlinks" sa bonusy za to i mozesz trafic na
    qviz i nawet 0.005 euro wygrac jak dobrze odpowiesz:) Powerlinks jest na dole
    po prawej
    na górnym okienku po prawej masz uplywajacy czas jak sie skonczy to musisz
    odswierzyc i wpisac w nowym oknie kod co wyskoczy.

    PS:
    Jezeli sie zalogujesz bedziesz osoba zareferowana przezemnie i bede dostawal %
    od Twoich dochodów Ty nic na tym nie tracisz tylko ja zyskuje. Oczywiscie Ty
    tez mozesz zareferowac kogos kto bedzie na Ciebie zarabial. Mój znajomy
    zarabia okolo 0,5 euro dziennie.

  • 2. Data: 2006-01-15 09:58:05
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    daro81 napisał(a):

    > Dostajesz kase za klikanie na powerlinki (0.005 euro) i za kazde 20 minut
    > ogladania strony (0.003 euro). Fajna sprawa jak nie ma sie dochodów a chce sie
    > troche dorobic.

    [...]

    Czyli dostajesz ok. 5 gr za godzinę "pracy", a kolega zarabia _aż_
    1.90 zł dziennie. No zajebiście po prostu. Weź się człowieku nie
    kompromituj publicznie z takimi publikacjami... :-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2006-01-15 15:42:37
    Od: "Ania" <a...@o...pl>

    pomysl nie jest taki zly, tylko zalezy od tego ilu swoich przyjaciol namowisz
    zeby tez sie zapisali do Klamm. Za kazdego z nich dostaniesz 0.77 euro i
    pozniej 10% tego co oni zarobia [to jest pierwszy poziom] . Jesli oni namowia
    kogos jeszcze dostaniesz 5% dochodow [drugi poziom]. Poziomow jest az 5.
    Ja osobiscie zarabiam ok 10-12zl dziennie. Moze nie jest to duzo ale w ciagu
    miesiaca nazbiera sie 300zl :)
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-01-15 19:40:12
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Ania napisał(a):

    > pomysl nie jest taki zly, tylko zalezy od tego ilu swoich przyjaciol namowisz
    > zeby tez sie zapisali do Klamm.

    Nie jest zły, o ile nie angażuje się w to Usenetu i nie spamuje tym grup.

> [...]
    > 5% dochodow [drugi poziom]. Poziomow jest az 5. Ja osobiscie zarabiam
    > ok 10-12zl dziennie. Moze nie jest to duzo ale w ciagu miesiaca

    A ja zarabiam ~2x tyle w godzinę i ktoś z tej mojej pracy ma przynajmniej
    pożytek. Echh... weźcie się ludzie do nauki i uczciwej pracy, a nie
    kombinujcie jak koń pod górkę... :/

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2006-01-15 19:44:29
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    ten nick Aniu czy daro81 cie zdradza.

    10-12h, to ja zarabiam 300zł

  • 6. Data: 2006-01-15 21:01:46
    Od: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad>

    On 2006-01-15, Ania <a...@o...pl> wrote:

    > Ja osobiscie zarabiam ok 10-12zl dziennie.

    Czyli liczac 8-godzinny standardowy dzien pracy - jakies 1,50/h? ;)
    To ja Ci z przyjemnoscia dam 2zl-h pracy. PRACY. Reflektujesz? ;)

    Kira (ubawiona)

  • 7. Data: 2006-01-20 14:38:22
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Kira Falernowa napisał(a):

    > Czyli liczac 8-godzinny standardowy dzien pracy - jakies 1,50/h? ;)
    > To ja Ci z przyjemnoscia dam 2zl-h pracy. PRACY. Reflektujesz? ;)

    czyli liczac 8-godzinny standardowy dzien pracy:
    2zeta*8h=16zeta*5dni=80 zeta*4tygodnie=320 zeta...
    a gdzie minimalna krajowa?

    Jeszcze nie zatrudniłaś, a juz łamiesz prawo
    ;-)

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============