PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce? › Re: Praca w Polsce?
    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Polsce?
    Date: Mon, 11 Nov 2002 13:37:22 +0000 (UTC)

    W artykule <6...@n...onet.pl> d...@t...se napisał(a):
    > ruznice miedzy zarobkiem i cenami sa nie normalne.. np. spodnie kosztuja moze
    > 150 zl, a pensja wychodzi np. 2000 zl... szalone.

    Nie, dlaczego? To normalne, dlatego staram się nie niszczyć ubrań... ;)

    > Albo wynajecie normalnego mieszkania np. 1500 zl. Mam nadzieje aby powrocic do
    > Polski juz wkrotce, a moze potrzekac do 2004 jak wejdzie do UE??

    Nic się wtedy raptownie nie zmieni, nie licz na to. Polska to kraj nierobów (miłe
    stwierdzenie w takie święto, jak dzisiaj, ale cóż...) i żadna UE tego nie naprawi w
    ciągu np. roku.

    IMHO zostań - Ty jesteś już tak naprawdę Szwedem. Przyjedziesz tutaj i co? Pracy ni
    ma, jeśli jest, to na ogół kiepsko płatna (nie napisałeś, co konkretnie robisz, jeśli

    jesteś SAPowcem, to sprawa się zmienia, ale jeśli klepiesz strony WWW, to...).
    Znajomych masz tam, tutaj pewnie ze dwóch kuzynów, babcię i ciocię i tyle.

    Najpierw przyjedź tu na urlop i siedząc tutaj zastanów się, co Cię czeka. Co
    prawda niedźwiedzie po ulicach tutaj nie chodzą i kolejki też już zniknęły, ale jest
    masa problemów, z których możesz nie zdawać sobie sprawy.

    Ja na Twoim miejscu z tak fajnego (tylko ta prohibicja... ;) kraju bym nie wracał,
    gdybym tam żył od dziecka. Howgh.
    --
    Samotnik