PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Praca przez internet, i opinie.

  • 1. Data: 2006-03-26 15:35:08
    Temat: Re: Praca przez internet, i opinie.
    Od: m...@o...pl

    zalogowalem sie ze 2h temu a juz jestem:
    -zalosnym chlopcem
    -glupi
    -no i naiwny oczywiscie

    gratuluje kultury, rewelacja.
    brak slów.

  • 2. Data: 2006-03-26 15:42:07
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    m...@o...pl zapodał(-a):
    > zalogowalem sie ze 2h temu a juz jestem:
> [...]

    Widzę, że Twoim celem życiowym jest "zarabianie przez internet" - jak
    już chcesz to realizować, to zapoznaj się proszę z podstawami
    korzystania z programów tak prostych, jak klient grup dyskusyjnych.
    Poczytaj też (albo chociaż poprzeglądaj grupę), jak poprawnie dyskutuje
    się na listach; dodatkowo też nie spodziewaj się masy propozycji współpracy,
    bo nie jeden i nie dwóch spamowało głupotami związanymi z klikaniem
    w reklamy, budowaniem piramidki.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2006-03-26 15:54:20
    Od: m...@o...pl

    Bynajmniej nie jest to mój cel zyciowy...
    ale widze, ze wiesz lepiej.
    Nie bój sie, ta praca przez net jest tylko malym wspieraniem mojego
    budzetu.
    Nie bój sie równiez o to, ze jak mi cos dalej nie pójdzie to
    naprawde nic sie nie stanie, bo mam normalna, stala prace z której
    calkiem dobrze mi sie zyje.

    widze, ze nie ma sensu dalej z Wami rozmawiac...
    zegnam.

  • 4. Data: 2006-03-26 16:35:16
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 26 mar 2006 w liście
    [news:1143388460.746166.169790@t31g2000cwb.googlegro
    ups.com]
    [m...@o...pl] napisał(a):

    > widze, ze nie ma sensu dalej z Wami rozmawiac...
    > zegnam.

    Uff, wreszcie...

    --
    Pa, pa,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 5. Data: 2006-03-26 17:02:38
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    m...@o...pl zapodał(-a):
    > Bynajmniej nie jest to mój cel zyciowy...
    > ale widze, ze wiesz lepiej.
    > Nie bój sie, ta praca przez net jest tylko malym wspieraniem mojego
    > budzetu.

    Właśnie wysłałem odpowiedź na Twoją inną wypowiedź,
    gdzie bardzo wyraźnie podkreślasz dochodowość tej
    "pracy" i opowiadasz, że bardzo dużo wychodzi za godzinę "pracy".
    W którym miejscu napisałeś prawdę?

    > Nie bój sie równiez o to, ze jak mi cos dalej nie pójdzie to
    > naprawde nic sie nie stanie, bo mam normalna, stala prace z której
    > calkiem dobrze mi sie zyje.

    Nie sądzę, że ktoś "pracujący" bawi się jeszcze w klikanie w reklamy.

    > widze, ze nie ma sensu dalej z Wami rozmawiac...

    Widzę, że boisz się dyskusji. Pa.

  • 6. Data: 2006-03-26 17:44:30
    Od: m...@o...pl

    Ty lepiej wiesz czy ja gdzies jeszcze pracuje tak?
    Ty lepiej wiesz gdzie pisze prawde tak?
    Ty lepiej wiesz ile z MLM zarabiam tak?
    A najlepiej swiadczy o tym ze o wszystkim najlepiej wiesz Twoje
    zdanie:
    "bawi sie jeszcze w klikanie w reklamy." chyba nie wiesz co to jest
    MLM.

    Gratuluje wiedzy, moze mi jeszcze powiesz co jadam na sniadanie?

    co za gosc

  • 7. Data: 2006-03-26 18:09:15
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    To moze nam uswiadomisz po swojemu co to jest MLM ??

    Uzytkownik <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...

  • 8. Data: 2006-03-26 18:38:25
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    m...@o...pl zapodał(-a):
    > Ty lepiej wiesz czy ja gdzies jeszcze pracuje tak?

    Nie obchodzi mnie to - nie o tym jest dyskusja.

    > Ty lepiej wiesz gdzie pisze prawde tak?

    Nie mam właśnie pojęcia, bo w parę minut zmieniasz zdanie.

    > Ty lepiej wiesz ile z MLM zarabiam tak?

    Nie mam pojęcia - ale nie chcesz odpowiedzieć.

    > A najlepiej swiadczy o tym ze o wszystkim najlepiej wiesz Twoje
    > zdanie:
    > "bawi sie jeszcze w klikanie w reklamy." chyba nie wiesz co to jest
    > MLM.

    Napisałem w innym miejscu, że budujesz piramidkę (chociaż MLM to
    raczej 'upgrade' typowej piramidki).
    Czym jest MLM? To robienie w konia naiwniaków (nie jest
    to encyklopedyczne tłumaczenie, jedynie subiektywna ocena).

    > Gratuluje wiedzy, moze mi jeszcze powiesz co jadam na sniadanie?

    Chyba nic - bo coś tutaj pełno głodnych frazesów.

    > co za gosc

    Miło mi.

  • 9. Data: 2006-03-26 20:52:02
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    m...@o...pl wrote:

    > zalogowalem sie ze 2h temu a juz jestem:
    > -zalosnym chlopcem
    > -glupi
    > -no i naiwny oczywiscie

    No bo jesteś. Na dodatek potencjalny oszust i naciągacz (potencjalny -
    gdyby ktoś ci jednak uwierzył pewnie przestałbyś być potencjalny)

    > gratuluje kultury, rewelacja.
    > brak slów.

    Na opisanie bezmiaru bezmyślności ludzi wierzących w sprzedaż raportów
    nigdy nie zabraknie słów.

  • 10. Data: 2006-03-26 20:53:47
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    m...@o...pl wrote:

    > Ty lepiej wiesz czy ja gdzies jeszcze pracuje tak?
    > Ty lepiej wiesz gdzie pisze prawde tak?

    Powyższe są nieistotne.

    > Ty lepiej wiesz ile z MLM zarabiam tak?

    Tak.