PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Praca przez internet, i opinie.

  • 1. Data: 2006-03-26 15:19:38
    Temat: Re: Praca przez internet, i opinie.
    Od: m...@o...pl

    Kurcze, ciekawe to co piszecie...
    Nie wiedzialem ze ten system ma taki negatywny odbiór. hmmm
    interesujace.

    Ale skoro kasa wplywa na moje konto to cos w tym musi chyba byc :)
    Czyz nie?
    Jak dla mnie WinMLM to jest sprzedawanie pracy i calkiem dobrze sie
    to sprawdza-
    jest na to popyt.

    PS. Wcale nie uwazam, ze jest to nabijanie w butelke. Zeby stracic
    na tym interesie trzeba byc kompletna ofiara losu... Poza tym jak
    sie stosujesz do wszystkich instrukcji to jest praktycznie niemozliwe
    zeby nie zarobic.

  • 2. Data: 2006-03-26 18:47:40
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik m...@o...pl napisał:

    > Kurcze, ciekawe to co piszecie...
    > Nie wiedzialem ze ten system ma taki negatywny odbiór. hmmm
    > interesujace.
    >
    > Ale skoro kasa wplywa na moje konto

    hmmm... zaciekawiles mnie. czy moglbys zrobic zrzut z wyciagu bankowego
    z kwatami jakie wplynely na twoje konto z tego typu dzialalnosci?

  • 3. Data: 2006-03-27 11:44:20
    Od: Schwester <j...@c...com>

    m...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > na tym interesie trzeba byc kompletna ofiara losu... Poza tym jak
    > sie stosujesz do wszystkich instrukcji to jest praktycznie niemozliwe

    A mnie interesuje jakie są koszty takiej pracy?
    Jak się rozliczasz z urzędem skarbowym, czy płącisz jakiś zus od
    zarobionych pieniędzy?

    --
    pozdrawiam
    Schwester