PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez internet, i opinie.

  • 1. Data: 2006-03-26 13:25:56
    Temat: Praca przez internet, i opinie.
    Od: "Marcin Szadi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Co sądzicie o pracy przez internet?
    Ja ostatnio "wszedłem" w system MLM i jestem bardzo zadowolony.
    Wydaje mi się, że jest to łatwy sposób na dorobienie do pensji. Praca
    pochałania mało czasu i przynosi relatywnie duże zyski. Jakby ktoś chciał
    więcej szczegółów albo ma jakieś pytania to prosze pisać na m...@o...pl

    A Wy co o tym sądzicie? Próbowaliście kiedyś jakiejś pracy przez internet?
    Jakie są wasze doświadczenia? Ktoś pracuje w systemie MLM?

  • 2. Data: 2006-03-26 13:47:53
    Temat: Re: Praca przez internet, i opinie.
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 26 mar 2006 w liście [news:e064p4$6eq$1@inews.gazeta.pl] Marcin
    Szadi [m...@g...SKASUJ-TO.pl] napisał(a):

    > A Wy co o tym sądzicie? Próbowaliście kiedyś jakiejś pracy przez
    > internet? Jakie są wasze doświadczenia? Ktoś pracuje w systemie
    > MLM?

    Ty taki głupi jesteś, że myślisz że się ktoś nabierze na twój spam, czy
    udajesz? Już samo chwalenie się, że się "weszło w MLM" świadczy o
    twojej głupocie i naiwności.

    --
    Nie pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 3. Data: 2006-03-26 14:01:58
    Od: m...@o...pl

    Rafał Wawrzycki wrote:

> [...]
    > Rafał Wawrzycki
    >
    > http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
    > Odpowiadając na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

    A dlaczego uważasz, że jestem naiwny??
    A może to Ty jesteś naiwny, że troche kasy ucieka Ci koło nosa co??

    Poza tym czekałem na konstruktywne odpowiedzi...
    i nadal na nie czekam!!

    Pracował ktoś kiedyś przez net? Jakie były tego efekty?

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2006-03-26 14:12:04
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 26 mar 2006 w liście
    [news:1143381718.484946.227800@i40g2000cwc.googlegro
    ups.com]
    [m...@o...pl] napisał(a):

> [...]
    >
    > Poza tym czekałem na konstruktywne odpowiedzi...
    > i nadal na nie czekam!!
    >
    > Pracował ktoś kiedyś przez net? Jakie były tego efekty?

    Słuchaj, jesteś nowy na grupie i wielu ludzi wybaczy ci niewiedzę. Ale
    radzę ci przegooglać archiwum. Jeżeli naprawdę nie wiesz co oznacza
    MLM, to się dowiesz i zrozumiesz swój błąd.

    --
    Jeszcze pozdrawiam,

  • 5. Data: 2006-03-26 14:58:30
    Od: m...@o...pl

    Odpowiem tak,
    nie wiem jaka panuje w tej grupie opnia na temat MLM, ale skoro mi
    przynosi zysk to chyba moge miec o tym pozytywne zdanie tak?

    Twoje zdanie znam, teraz bym chcial poznac innych...

  • 6. Data: 2006-03-26 15:01:52
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Szadi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    > A Wy co o tym sądzicie? (...) Ktoś pracuje w systemie MLM?
    nigdy w życiu.

  • 7. Data: 2006-03-26 15:03:48
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    zanim kira poda ci swojego linka, to odpowiem ci wprost:
    zarobieniem pieniędzy przez net byłoby np. napisanie komuś programu,
    przetłumaczenie tekstu, pomoc w napisaniu jakiegoś pisma, znalezienie
    klienta który kupi drożej coś, co kto inny sprzedaje taniej itd itp.
    system w którym usiłujesz coś robić, pokrętnie zwany mlm to tak naprawdę
    nabijanie ludzi w butelkę. wpłacasz pieniążki i liczysz na to, że inni tez
    będa je wpłacać. Jeżeli nawet, to nie łudź się - prawie na pewno nie na
    twoje
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 8. Data: 2006-03-26 15:31:01
    Od: "Halinka" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Marcin Szadi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A Wy co o tym sądzicie? Próbowaliście kiedyś jakiejś pracy przez internet?
    > Jakie są wasze doświadczenia? Ktoś pracuje w systemie MLM?

    Zapomniałeś napisać "Kup Pan raport".
    Jesteś żałosny chłopcze...

    Hlnk

  • 9. Data: 2006-03-26 15:33:25
    Od: "Halinka" <s...@b...pl>

    Uzytkownik <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    > Odpowiem tak,
    > nie wiem jaka panuje w tej grupie opnia na temat MLM, ale skoro mi
    > przynosi zysk to chyba moge miec o tym pozytywne zdanie tak?

    [...]
    Jak pojde do Makro i zapier**le komus wózek i wyciagne z niego 2 zl to jest mój
    zysk. Zysk jest zyskiem, niezaleznie od sposobu zarobku. Tylko, ze ja zarabiam
    tyle w 2 minuty, a Ty na taka kwote musisz pracowac 2 tygodnie...

    Hlnk

  • 10. Data: 2006-03-26 15:38:39
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    m...@o...pl zapodał(-a):
    > Odpowiem tak,
    > nie wiem jaka panuje w tej grupie opnia na temat MLM, ale skoro mi
    > przynosi zysk to chyba moge miec o tym pozytywne zdanie tak?

    Może przedstaw grupie, jaki masz dotychczasowy zysk (oczywiście
    nie pomiń ile czasu potrzebowałeś, aby mieć taki zysk).

    > Twoje zdanie znam, teraz bym chcial poznac innych...

    Proszę bardzo.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,