PracaGrupypl.praca.dyskusje › WKU i inz.

  • 1. Data: 2006-03-26 09:39:29
    Temat: WKU i inz.
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    heyka
    Jak jest teraz z przenoszeniem do rezerwy ? Bo niestety mam taka kategorie ,
    ze jak skoncze studia to musialbym wziac buciki i mudurek a wcale mi sie to
    nie usmiecha bo mam prace i inne plany. Koncze wlasnie studia
    inzynierskie... i tak sie zastanawiam czy przeniosa mnie od razu do rezerwy
    czy beda chcieli mnie szkolic... jakie sa inne opcje ?
    Jarod

  • 2. Data: 2006-03-26 09:55:57
    Temat: Re: WKU i inz.
    Od: "praca.pl" <r...@o...pl>

    zawsze mogles postarac sie o odrobienie woja podczas nauki ;] w wakacje
    ale nie martw sie na 90% bedziesz w rezerwie
    ponoc w nastepnym roku maja brac absolwentow ;]

    Uzytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2006-03-26 09:58:32
    Od: "rocq" <r...@o...pl>

  • 4. Data: 2006-03-26 11:58:02
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > zawsze mogles postarac sie o odrobienie woja podczas nauki ;] w wakacje
    > ale nie martw sie na 90% bedziesz w rezerwie
    > ponoc w nastepnym roku maja brac absolwentow ;]

    Tak ale w wakacje tez pracowalem ;)
    Jarod

  • 5. Data: 2006-03-26 12:26:32
    Od: "Piotr S." <p...@a...pl>

> [...]
    > inzynierskie... i tak sie zastanawiam czy przeniosa mnie od razu do
    > rezerwy czy beda chcieli mnie szkolic... jakie sa inne opcje ?
    W zeszym roku mnie przeniesli do rezerwy na podstawie zaswiadczenia o
    absolutorium.

    Piotrek ; GG# 3501692
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

  • 6. Data: 2006-03-26 19:00:45
    Od: "rocq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tak ale w wakacje tez pracowalem ;)
    > Jarod

    ja sobie odrobiłem ;] i mam zdany egzamin panstwowy na podporucznika ;]
    tylko co mi wpisza w ksiazeczke jak skoncze studia to nie wiem, ale mi ten
    stopien nie jest potrzebny , rzeklbym ze o kant d... z nim ;]

  • 7. Data: 2006-03-26 19:25:02
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    Jarod napisał(a):
    > jakie sa inne opcje ?
    Ja bym poszedl na uzupelniajace magisterskie

  • 8. Data: 2006-03-26 19:44:21
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > ze jak skoncze studia to musialbym wziac buciki i mudurek a wcale mi sie
    > nie usmiecha bo mam prace i inne plany. Koncze wlasnie studia

    Czesto zalezy od widzimisie twojego WKU. U nas zeby Cie przeniesli do
    rezerwy musisz pokazac ze twoja zona jest bezrobotna tj. jestes jedynym
    zywicielem rodziny. Poza tym nie chca takich po uniwerkach typu filozofia
    czy ogólnie przedmiotach humanistycznych.Niestety inzynierów lubia bardzo.

  • 9. Data: 2006-03-26 20:04:09
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > czy ogólnie przedmiotach humanistycznych.Niestety inzynierów lubia bardzo.

    Ale ja jestm po prywatnej uczelni ;)
    Jarod

  • 10. Data: 2006-03-26 20:05:39
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > Ja bym poszedl na uzupelniajace magisterskie

    A jak wyjade do UK to jakie sa opcje ? Beda mnie scigac... ? Wogole jak to
    wyglada, z wyprowadzka do UK na dluzszy czas, bo np. jestem zameldowany u
    rodzicow i wyjezdzam no i wiadomo gdzie WKU wysle liscik. A jakby mieli
    adres stalego w UK to moze by im sie nie chcialo wysylac ;P
    Jarod