PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez internet, i opinie.

  • 11. Data: 2006-03-26 15:46:55
    Temat: Re: Praca przez internet, i opinie.
    Od: m...@o...pl

    Jaki mam zysk to jest moja sprawa.
    Co do czasu jaki na to poswiecilem to od prawie od dwóch tygodni w
    sumie ok 10h.To Ci moge napisac.
    Po przeliczeniu czasu na ilosc zarobionych pieniedzy wychodzi bardzo
    ladna sumka na 1h... Ciekawe czy ktos z udzielajacych sie tutaj
    zarabia taka sume za godzine pracy... bardzo watpie.

    Poza tym nie bronilbym tego systemu jesli bym na tym dobrze nie
    wychodzil, tylko rzucal tu niecenzuralnymi okresleniami, ze mnie
    nikt nie uprzedzil :)

    Ale widze, ze jestescie ciutke uprzedzeni.
    Pomimo tego nie zaluje, ze sie tu zalogowalem.
    Fajnie poznac zdanie innych...

  • 12. Data: 2006-03-26 16:13:35
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    m...@o...pl napisał(a):
    > Twoje zdanie znam, teraz bym chcial poznac innych...

    No więc, jakby to ująć żeby powiedzieć prawdę a zarazem nie sklamać.
    Aha,już wiem:

    MLM sucks!

  • 13. Data: 2006-03-26 16:59:20
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    m...@o...pl zapodał(-a):
> [...]
    > ladna sumka na 1h... Ciekawe czy ktos z udzielajacych sie tutaj
    > zarabia taka sume za godzine pracy... bardzo watpie.

    Śmiem w to wątpić i mam do tego podstawy - wprost jestem
    gotowy napisać, że kłamiesz.

    > Poza tym nie bronilbym tego systemu jesli bym na tym dobrze nie
    > wychodzil, tylko rzucal tu niecenzuralnymi okresleniami, ze mnie
    > nikt nie uprzedzil :)
    > Ale widze, ze jestescie ciutke uprzedzeni.

    Ja jestem uprzedzony. Żyjemy w czasach, że trzeba się ostro
    naklikać (zarówno klawiszami myszki, jak i klawiatury), aby dobrze
    zarobić.

    > Pomimo tego nie zaluje, ze sie tu zalogowalem.
    > Fajnie poznac zdanie innych...

    Amway też się bawisz?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 14. Data: 2006-03-26 19:35:04
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 26 Mar 2006 13:25:56 +0000 (UTC), Marcin Szadi napisał(a):

    > Pozdrawiam

    ja tez
    m...@g...pl

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 15. Data: 2006-03-26 23:11:39
    Od: "Stefan" <s...@b...wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Szadi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Co sądzicie o pracy przez internet?

    Zależy jakiej...

    > Ja ostatnio "wszedłem" w system MLM i jestem bardzo zadowolony.

    a to wiele wyjaśnia...

    > Wydaje mi się, że jest to łatwy sposób na dorobienie do pensji. Praca
    > pochałania mało czasu i przynosi relatywnie duże zyski. Jakby ktoś chciał
    > więcej szczegółów albo ma jakieś pytania to prosze pisać na m...@o...pl

    Wydaje się to bardzo dobre określenie ... A z grupą bardzo kiepsko
    trafiłeś...

    > A Wy co o tym sądzicie? Próbowaliście kiedyś jakiejś pracy przez internet?
    > Jakie są wasze doświadczenia? Ktoś pracuje w systemie MLM?

    Ja kiedyś się bawiłem w klikanie w bannerki i inne tego typu głupoty - ale
    szybko się wyleczyłem - czego i koledze serdecznie życzę. To już lepiej
    dawać te lekcje pływania

  • 16. Data: 2006-03-27 17:49:54
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Marcin Szadi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in

    > Co sądzicie o pracy przez internet?

    sadzimy, ze jestes dosyc pomyslowy - bo chyba jako pierwszy
    wpadles na pomysl, zeby naganiac sobie naiwnych poprzez rzekoma
    szeroka dyskusje tego problemu; rowniez jako pierwszy zachecasz
    do wchodzenia do tego pseudo programu nie slowami "uwierze, ze
    mozesz zarobic" tylko "ja juz zarobilem i chce o tym podyskutowac
    a przy okazji mozesz do mnie napisac";

    > Ja ostatnio "wszedłem" w system MLM i jestem bardzo zadowolony.

    ale swoja taktyke widac zmieniles (znaczy wczesniej miales inna):
    http://www.novacash.pl/PN_zClassifieds-detail-cat-32
    2-de-4605.html

    <piszesz>
    Chciałbym zaoferować Ci pracę, dzięki której będziesz zarabiać
    średnio 400 zł tygodniowo za pomocą internetu, spędzając w nim
    zaledwie 1 godzinę dziennie.
    </piszesz>

    no to w takim razie prosze szczegoly: mowisz: _SREDNIO_ a ja pytam:
    a ile minimalnie zarobie przez jeden tydzien? mozemy sie umowic na
    taki uklad: ja nie wierze, ze to jest prawdziwa oferta; ale moze bede
    chetny sprobowac; umowny sie jednak tak: jezeli uda mi sie zarobic
    200PLN w pierszym tygodniu to spoko - cala ta kase dostaniesz ode
    mnie; pozniej przez kolejne tygodnie bede juz zarabial dla siebie;
    ale jezeli nie uda mi sie zarobic tych 200PLN w pierwszym tygodniu,
    to Ty wyplacisz mi ta kase - wchodzisz w to? sadze ze tak, bo przeciez
    srednio sie zarabia 400zl - to mysle ze 200zl w pierwszym tygodniu
    nie jest problemem - to pewnie mi sie uda - a to oznacza, ze Ty
    dostaniesz to 200PLN;

    [...]
    > chciał więcej szczegółów albo ma jakieś pytania to prosze pisać na
    > m...@o...pl

    jezeli chcecie lepiej sie skontaktowac z Marcinem Szatkowskim, to
    odwiedzcie strone: http://ogloszenia.moje.pl/product_desc.php?id=3618

    gdzie Marcin podaje dodatkowo swoj numer telefonu:
    Marcin Szatkowski m...@o...pl Telefon: 604 110 111
    (reklamujac przy okazji siebie jako nauczyciela plywania);

    pzdrv;
    adas;