PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
    From: "Muchomor" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    <dv22j1$4dv$1@news.interia.pl> <d37b8
    <74c72$4416783a$57cffbdc$27381@news.chello.pl>
    <0...@p...pl>
    <1057f$44171d79$57cffbdc$30348@news.chello.pl>
    <dv79c7$lb0$1@inews.gazeta.pl>
    <8afe6$44173402$57cffbdc$3442@news.chello.pl>
    <dv7cst$bp9$1@inews.gazeta.pl>
    <af78b$441741fa$57cffbdc$6630@news.chello.pl>
    <dv7h8e$525$1@inews.gazeta.pl>
    <37332$44175627$57cffbdc$13926@news.chello.pl>
    <dv7mg6$kpi$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Praca po szkole prywatnej
    Date: Wed, 15 Mar 2006 21:43:50 +0100

    "Aleksander Galicki" <t...@N...gazeta.pl> wrote
    > Wiesz, dzielenie sie z ludzmi przemysleniami nt rownoleglych doskonalosci
    > nie
    > musi isc w parze z dzieleniem sie z ludzmi swoimi przemysleniami nt ich
    > "madrosci". Ale to, jak juz napisalem, jest cecha szczegolna pewnej
    > przynaleznosci kulturowej.

    Zaczales mnie atakowac, wyciagac ogolne "wnioski" na podstawie pojedynczych,
    patologicznych przypadkow, wkladac w moje usta slowa, ktorych nie
    wypowiedzialem i do tego byles niemily. W sumie powinienem Ci wybaczyc bo to
    pewnie manifest Twojej przynaleznosci kulturowej.

    > OK - wewnetrzny dzial HR. Wtedy te CV, ktore dostajesz sa juz po
    > preselekcji.

    bingo :)

    > Wiesz na czym bazuje preselekcja w Twojej firmie?

    wiem, ale nie mam zamiaru sie tym dzielic.

    > (No bo czesto jest taka jaka
    > ja opisalem - szybka i przywiazana do takich formalnosci, jak lata
    > doswiadczenia i formalne wyksztalcenie).

    widze, ze zaczynasz lapac o co mi chodzi w tym watku. Swiadczy o tym slowo
    kluczowe "czesto".

    > Twoje chwalenie sie zarobkami (juz drugie w tym watku) jest rozczulajace
    > :-)

    znow klamiesz.

    > To oczywiscie zalezy od konkretnej firmy, ale zwykle nie ma mowy o
    > "normalnych
    > relacjach producent-klient".
    > Ceny na wzajemne uslugi sa ustalane zwykle tak by
    > wyzerowac zysk polskiego oddzialu. To sie czasem nazywa transfer zyskow.

    cieszy mnie, ze zaczales uzywac slow "zalezy" i "zwykle", choc bylbym w
    pelni usatysfakcjonowany dopiero gdybys "zwykle" zastapil "czasami". byloby
    blizej polskich realiow.
    Z drugiej strony mam wrazenie, ze wiesz o czym piszesz. Domyslam sie, ze
    tego typu interesy robicie w tej Australii z Chinczykami i/lub Hindusami i
    stad ta wiedza. Nie wiem tylko czemu przyszlo Ci do glowy przenoszenie tego
    typu numerow jako norme na polski grunt. Niech to moze zostanie Twoja
    tajemnica.

    Ucinajac dalsza dyskusje chcialbym zaznaczyc, ze dziwia mnie ludzie, ktorzy
    nie majac pojecia o czym mowie staraja sie za wszelka cene udowodnic mi, ze
    nie mam racji. To sie tyczy nie tylko Ciebie niestety...

    Apelujac o rozsadek prosze o powstrzymanie sie od pisania odpowiedzi.

    zdrowia zycze,
    Muchomor