PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
  • Data: 2006-03-15 23:53:21
    Temat: Re: Praca po szkole prywatnej
    Od: mgl <a...@f...email.com> szukaj wiadomości tego autora

    Aleksander Galicki wrote:

    > Ja
    [tu cos ucielo?]
    > tylko interpretacja "Polska kontra reszta" jest niesluszna. O polskim IT mam
    > dosc dobre zdanie, ale watek byl o rekrutacji. A rekrutacja tu (gdzie jestem)
    > rzeczywiscie wyglada bardziej profesjonalnie niz w Polsce.

    W Polsce, czyli gdzie konkretnie?

    Mówisz o agencjach HR? Być może, nigdy w PL nie korzystałem, bo z jednej
    strony krajowy rynek pracy w IT jest inny niż abroad, a z drugiej
    konkretnie wiedziałem, gdzie chcę pracować i z kim mam się skontaktować,
    poza sami pracodawcy wcale nie tak rzadko mają własny software do
    obsługi rekrutacji.

    Mówisz o pracodawcach? Są różni - jedni lepsi, drudzy gorsi. I nie
    odniosłem nigdy wrażenia, że zależy to od kraju. Co więcej -
    przedstawicielstwa dużych firm związanych z IT mają raczej zunifikowane
    procesy HR na całym świecie. A wszystko i tak zależy tak naprawdę od
    ludzi, którzy za HR są odpowiedzialni.

    A jeśli mówisz o jakiejś średniej... no to ja nie wiem, ale inna średnia
    nam wychodzi. Z rekrutacją w poważnych firmach IT naprawdę nie wydaje mi
    się, żeby było w PL źle. Co Cię tak dopieściło? A może masz złe
    doświadczenia w PL?

    > Zwykle nie czytam co niusowi specjalisci od wszystkiego (od AI po CMM) pisza,
    > wiec to chyba ostatnie sprostowanie.

    No ale że co? To uszczybliwość taka miała być? :)

    Staram się nie pisać o tym, na czym się nie znam (taka wiesz... głupia
    zasada), nie zwracam się też w obraźliwy sposób do ludzi, dla których
    świat wygląda inaczej niż dla mnie, nawet jeśli gadają wyjątkowo głupio.
    Staromodny taki jestem, wiesz.

    pozdrawiam,
    --
    mgl