PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
  • Data: 2006-03-16 00:42:01
    Temat: Re: Praca po szkole prywatnej
    Od: "Muchomor" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Aleksander Galicki" <n...@n...com> wrote in message
    news:06031600402743@polnews.pl...

    > Wiec wydaje mi sie, ze chciales wprowadzic czytelnikow w blad piszac iz
    > Twoja
    > firma ma czas i pieniadze na przepytanie 100 osob (w domysle ze 100),
    > podczas
    > gdy inne firmy wybieraja 10 CV ze 100.

    Masz racje - wydaje Ci sie. W domysle to wiesz gdzie ja Cie mam?
    bez wnikania w szczegoly, ktorych i tak nie moge podac, preselekcja jest na
    tyle - nazwijmy to - liberalna, ze zostawia 100 CV tam gdzie w innej firmie
    zostawilaby 10. panial? Zdajesz sobie chyba sprawe Szerloku, ze nie moge
    pisac wszystkiego wprost gdyz obowiazuja mnie pewne tajemnice.

    O wprowadzaniu czytelnikow w blad to na Twoim miejscu nawet nie smial bym
    pisac. Tutaj nie dorastam Ci do piet, co z pokora przyznaje.

    Generalnie to poddaje sie. Sam nie wiem czemu dalem sie sprowokowac do tego
    walenia glowa w mur.

    pozdrawiam,
    Muchomor