PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
  • Data: 2006-03-12 21:03:31
    Temat: Re: Praca po szkole prywatnej
    Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak i iśc na zaoczne a potem mieć mało warty dyplom bo zaoczne zawsze mają
    > niższy poziom.

    Jestem po dziennych, ale rodzenstwo i wielu znajomych po zaocznych. I
    nie mozna generalizowac ze zaoczne to beee... Byc moze wiele osob
    traktuje zaoczne jako droge ku papierowemu dyplomowi, ale kilka osob
    taki sposob nauki potraktowalo jako sposob na jednoczesne intensywne
    doskonalenie zawodowe. Tylko ze to bylo zalozenie towarzyszace od
    poczatku ich kariery a nie przypadek.

    --
    Adam