PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
  • Data: 2006-03-12 22:28:43
    Temat: Re: Praca po szkole prywatnej
    Od: "Muchomor" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jerry" <...@x...pl> wrote in message news:dv22j1$4dv$1@news.interia.pl...

    >> Mocno chybiony przyklad.
    >
    > Podobnie jak Twój pogląd.

    To nie poglad tylko wniosek z kilkuletniej pracy jako, miedzy innymi,
    rekruter.

    > Uczelnia i kierunek ma piorytetowe znaczenie dla ludzi z HR przy wyborze
    > kandydatów do rozmowy kwalifikacyjnej na stanowiska techniczne.

    Owszem, ale w bardziej skomplikowany sposob niz Ci sie wydaje. I bardzo
    czesto sposob odmienny niz by Ci sie wydawalo.

    >Co więcej - w wielu ogłoszeniach firmy podają preferowane uczelnie i
    >kierunki. Doprawdy nigdy nie doczytałem się tam ...UMCS - dobrze
    >przepisałem?

    Przyznam sie, ze w zyciu nie widzialem ogloszenia pod abslowentow konkretnej
    uczelni. Moze to dlatego, ze nie sledze ogloszen. Mozesz podac jakies
    przykladowe ogloszenie? Chcialbym zobaczyc kto kogo dzis ceni.

    > Natomiast nowinki o ogrodnikach informatykach, polonistach informatykach
    > nie służą udowodnieniu tezy, że kierunek i uczelnia nie mają znaczenia
    > przy wyborze kandydata na stanowisko techniczne - produkcyjne w firmie.

    One niczemu nie sluza. To takie ciekawostki dla tych, ktorzy mowia "to
    niemozliwe".

    > Ten polonista, ogrodnik, czy też akrobata z miejscowego cyrku w pewnym
    > momencie swojej pracy zawodowej przekona się, że ma braki w wykształceniu,
    > które musi nadrobić.

    hehe nie rozsmieszaj mnie kolego! Jak spedzisz choc jeden dzien w pracy w
    dowolnej branzy to sie przekonasz, ze tez masz braki. Co wiecej cala Twoja -
    oby jak najbardziej udana - kariera zawodowa to bedzie nadrabianie brakow
    zwane tez doksztalcaniem badz samorozwojem.

    > Ja także znam język polski - ale czy to czyni mnie odpowiednim kandydatem
    > na poloniste w szkole podstawowej?

    znow mocno chybiony przyklad. hint -> inna specyfika pracy...

    pzdr
    Muchomor