PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
  • Data: 2006-03-13 10:41:10
    Temat: Re: Praca po szkole prywatnej
    Od: jerry <...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem, ale w bardziej skomplikowany sposob niz Ci sie wydaje. I bardzo
    > czesto sposob odmienny niz by Ci sie wydawalo.

    Co to za ogólniki? Co to w ogóle znaczy co napisałeś? Jak mogę się do
    tego ustosunkować skoro to nic innego jak góra tajemniczej paplaniny?

    Napisz człowieku konkretnie. Odeprzyj mój pogląd, że uczelnia i kierunek
    ma piorytetowe znaczenie dla ludzi z HR przy wyborze kandydatów do
    rozmowy kwalifikacyjnej na stanowiska techniczne. Jeżeli na takową
    rozmowę trafi ...polonista to tylko dlatego, że:
    - ma podyplomowe techniczne studia kierunkowe, kursy, certyfikaty;
    - ma znajomego rekrutera - prawdopodobnie takiego samego "specjaliste"
    jak ty;
    - firma z ciekawości chce zapoznać się z tym "przypadkiem";

    > Przyznam sie, ze w zyciu nie widzialem ogloszenia pod abslowentow konkretnej
    > uczelni. Moze to dlatego, ze nie sledze ogloszen. Mozesz podac jakies
    > przykladowe ogloszenie? Chcialbym zobaczyc kto kogo dzis ceni.

    Jesteś/byłeś rekruterem i nie znasz takich przypadków? To tak jak ja bym
    się miał przyznać, że jestem programistą, a w życiu nie słyszałem o C++?
    Sorry, ale takie ogłoszenia są CODZIENNOŚCIĄ. Zajrzyj do wyborczej do
    dodatku praca, a jest niemal pewne że takie znajdziesz. Masz tu kilka z
    brzegu ogłoszeń z sieci : z moderowanej grupy praca.oferowana. oraz
    serwisów typu jobspilot. Oczywiście cały czas poruszam się w branżach
    technicznych z naciskiem na IT:

    http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_thread/thread/b9cc7c9e1459db09/6f93f4e5450c29d5?
    lnk=st&q=politechniki+warszawskiej+group%3A*oferowan
    a*&rnum=6&hl=pl#6f93f4e5450c29d5

    http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_thread/thread/4da0fe83400a362c/6cc7943a9fc73df2?
    lnk=st&q=politechniki+wroc%C5%82awskiej+group%3A*ofe
    rowana*&rnum=1&hl=pl#6cc7943a9fc73df2

    http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_thread/thread/94072892ad147c81/13b45d4e105adb6e?
    lnk=st&q=politechniki+group%3A*oferowana*&rnum=1&hl=
    pl#13b45d4e105adb6e

    http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_thread/thread/276747d03cb8bc61/7a55aa8005c02e8b?
    lnk=st&q=politechniki+group%3A*oferowana*&rnum=3&hl=
    pl#7a55aa8005c02e8b

    http://groups.google.pl/group/pl.praca.oferowana/bro
    wse_thread/thread/ff4e68d07d2604ca/9f0bfb62d827409f?
    lnk=st&q=politechniki+group%3A*oferowana*&rnum=6&hl=
    pl#9f0bfb62d827409f

    nie będę więcej zaśmiecał wątku...

    > hehe nie rozsmieszaj mnie kolego! Jak spedzisz choc jeden dzien w pracy w
    > dowolnej branzy to sie przekonasz, ze tez masz braki. Co wiecej cala Twoja -
    > oby jak najbardziej udana - kariera zawodowa to bedzie nadrabianie brakow
    > zwane tez doksztalcaniem badz samorozwojem.

    Kolego, trochędni już w tej branży spędziłem ale moje braki w
    wykształceniu to niezupełnie to samo co braki w wykształceniu polonisty
    na stanowisku developera Oracle. Puknij sie porządnie w czoło...

    > znow mocno chybiony przyklad. hint -> inna specyfika pracy...

    Jak już nie masz co odpowiedzieć to zawsze to piszesz? "Mocno chybiony
    przykład" ?