PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
  • Data: 2006-03-13 08:09:13
    Temat: Re: Praca po szkole prywatnej
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Wujek Dobra Rada z Kraju Rad [Sun, 12 Mar 2006 19:46:45 +0100]:

    > nie żąrtujcie, programistą może zostać fizyk,
    > ale nie humanista,

    Dlaczego nie? Ja np. z doświadczenia i wykształcenia jestem
    stricte technik IT, ale właśnie się do socjologii przymierzam.
    Nie wydaje mi się, żeby mi to jakoś dotychczasowe umiejętności
    miało w powietrze wywalić - a kurczę, tyle jest ciekawych
    rzeczy na świecie, że nie widzę powodu ograniczać się tylko
    do jednej raz na stałe...

    Kira