PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
  • Data: 2006-03-12 20:09:19
    Temat: Re: Praca po szkole prywatnej
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk napisał(a):
    > Różnie to bywa. Ja pamiętam taki epizod z pracy w najemnej rekrutacji -
    > rekrutacja (head hunting) project managera. Polska filia francuskiej
    > firmy. Kandydat miał stawiać fabryki pod klucz w calej Europie. Pierwsze
    > i w zasadzie dyskwalifikujące kryterium - ukończenie jednej z kilku
    > określonych przez klienta uczelni wyższej.
    I dla równowagi - rozmowa z szefem customer service jednego z
    największych w Polsce i na świecie koncernów produkujących słodycze -
    uczelnia, wydział i kierunek bez znaczenia - liczy się sposób myslenia i
    charakter kandydata. W ten sposób w dziale ściśle związanym z logistyką
    pracowali absolwenci polonistyki i się sprawdzali.

    pozdr.
    m.