PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
  • Data: 2006-03-12 19:07:04
    Temat: Re: Praca po szkole prywatnej
    Od: jerry <...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak z "informatykiem" po śląskim SWSI czy WSTI? Kim on będzie skoro
    > informatyk po UŚ ma ciężko załapać się do szkoły?

    Dlaczego? Dlatego, że jest jedna zasadnicza różnica w studiowaniu na
    tych uczelniach:
    - państwowa: uczysz się to studiujesz;
    - prywatna: płacisz to studiujesz, uczysz się przy okazji,

    Ci absolwenci prywatnych uczelni, którzy wykorzystali okazję znajdują
    świetną pracę i nie muszą udowadniać po grupach dyskusyjnych, że są
    dobrzy. Zrobili to raz - udowodnili to swojemu pierwszemu pracodawcy.
    Moja żona skończyła prywatną uczelnię. Na szczęście należy do tych osób,
    którzy nie tylko płacily za egzaminy - ale także zdawały je. Dzięki temu
    nic nikomu udowadniać już nie musi.

    Największy krzyk podnoszą zazwyczaj ci, którzy mimo fortuny wydanej na
    studiowanie przekonują się, że IQ kupić się nie da.

    > To w takim razie dlaczego często ludzie wydają ostatnie pieniądze na
    > prywatne szkoły?

    Jeżeli wydają na szkołę - są głupcami. Jeżeli wydają na naukę - są
    inwestorami.

    Kwestia podejścia.