PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość... › Re: Praca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość...
  • Data: 2006-06-05 21:24:48
    Temat: Re: Praca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość...
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak myślicie czy doświadczenie w pracy jako programista PHP+MySQL, Action
    > Script, Java Script... generalnie strony internetowe i proste systemy
    > wspomagania firm a także sklepy i inne takie aplikacje Web może mi pomóc w
    > przyszłości w aplikowaniu na 4, 5-tym roku do poważnych firm?
    > Oczywiście zleceń tyle że muszę wybrać studia zaoczne....

    Moim zdaniem więcej zyskasz na porządnych studiach dziennych i nauczysz się
    przy okazji czegoś więcej, kto wie czy to co teraz umiesz będzie komukolwiek
    potrzebne za 4 czy 5 lat. A co do zleceń to nie musisz wszystkich
    przerabiać. Wykonywanie takiej pracy na pewno nie przeszkodzi w aplikowaniu
    do poważniejszych firm.

    --
    Vlad the Ripper o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami
    gg : 05214126 http://os64.webpark.pl