PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość... › Re: Praca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość...
  • Data: 2006-06-06 15:15:49
    Temat: Re: Praca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość...
    Od: "Michał" <login=mmichal@server=tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piszesz, ze studenci i absolwenci maja problem ze znalezieniem pracy.
    > Studiuje dziennie na znanej panstwowej uczelni i 90% moich znajomych
    > pracuje od 4 roku, z czego duzy odsetek w koncernach typu Accenture, HP,
    > IBM, Era, Siemens. Dlatego doradzam podobna sciezke autorowi watku.

    Ja znam kilku absolwentów Politechniki Śl., studiów dziennych i na pracę
    zdecydowanie narzekają... a Ty piszesz jakby propozycje pracy same
    przychodziły... na jakiej uczelni? I za jaką kasę? Rozumiem że pół etatu;
    wiem że w Motoroli każdy zaczyna od programisty i testara na przemian... do
    tego niby są potrzebne wyższe umiejętności niż do zaawansowanego PHP+MySQL?